گاندی شاپ؛ پیشرو فروشگاههای آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

۲,۳۲۷ بازديد

ترس خرید از فروشگاه‌های آنلاین در همه ما هست. تک تک ما قبل از خرید از یک فروشگاه آنلاین، همیشه این ترس و اضطراب را داریم که نکند آن فروشگاه کلاهبردار باشد و پولمان به هدر برود! یا اینکه نکند به جای محصول اصل و درجه یک، محصول فیک و تقلبی برایمان بفرستند! این نگرانی برای خرید محصولت آرایشی و بهداشتی حتی بیشتر هم می‌شود؛ البته طبیعی است و همه حق دارند که نگران سرمایه و سلامت پوست خود باشند.

به همین دلیل است که امروز می‌خواهیم با معرفی یک فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، گره از این مشکل باز کنیم. در فضای مجازی کشور ما، شاید بیشتر از هزاران فروشگاه آنلاین وجود داشته باشد که کارشان فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست باشد. اما فروشگاهی که قرار است ما امروز به شما معرفی کنیم، شاید با همه فرق داشته باشد؛ زیرا که در زمینه فروش این محصولات، تحولی شگرف به وجود آورده است...


گاندی شاپ سایت محصولات مراقبت از پوست

گاندی شاپ سایت محصولات مراقبت از پوست

گاندی شاپ؛ فروشگاهی با نظارت یک متخصص

خودتان یک جستجو ساده در سطح اینترنت انجام دهید. خیلی از فروشگاه‌های آنلاین موجود، صرفا یک فروشگاه هستند.

نه فقط در اینترنت، که در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز همینطور است. شما صرفا محصول مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنید و همان را سفارش می‌دهید.

کسی در این میان نیست که به شما بگوید کدام محصول برای شما بهتر است و کدام محصول را نباید استفاده کنید. به عبارت دیگر، هیچکدام از آن‌ها تخصصی نیستند.

اما می‌توانی اینطور ادعا کرد که وبسایت گاندی شاپ (gandishop.com)، یک وبسایت تخصصی برای فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است.

این وبسایت تخصصی، زیر نظر یک تیم متخصص هدایت و نظارت می‌شود و در راس آن نیز یک متخصص وجود دارد.

خانم «میترا باباخانی» کسی است که این وبسایت را تاسیس و راه‌اندازه کرده و با جمع کردن یک تیم متخصص، توانسته است وبسایتی تخصصی را برای خدمت به مخاطبان، راه‌اندازی کند.

برای استفاده از مشاوره های میترا باباخانی می توانید به پیج اینستاگرامش مراجعه کنید.(mitrababakhani_skin)

میترا باباخانی یکی از بهترین بیوتی بلاگرها می باشد.

دریایی از محصولات و برندهای متفاوت

مجددا باز هم به سراغ همان وبسایت‌های دیگری که گفتیم بروید. با یک جستجو، خواهید دید که این وبسایت‌ها، همگی بسیار محدود هستند و بجز چند برند و چند نوع محصول اندک، دیگر هیچ چیزی برای ارائه به مخاطبان خود ندارند.

همین عامل باعث می‌شود که مشتری و مخاطب سرخورده شود و گاه در مواردی اصلا از خرید خود پشیمان شود! راضی کردن مخاطب اصل بسیاری مهمی است که فروشگاه آنلاین گاندی شاپ، به خوبی از آن آگاه است.

در گاندی شاپ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. هر آنچه که شما برای مراقبت از پوست و موی خود به آن نیاز داشته باشید، این فروشگاه برای شما موجود دارد.

همانطور که می‌دانید، امروزه خیلی‌ها به روتین پوستی خود بسیار اهمیت می‌دهند؛ گاندی شاپ می‌تواند کامل‌ترین روتین پوستی را برای شما فراهم سازد.

و در آخر، به عنوان مهم‌ترین موضوع، برندهایی هستند که این وبسایت محصولاتشان را موجود کرده.

برترین برندهای دنیا، از جمله اوردینری، گارنیه، بادی شاپ، سام بای می، نیتروژنا، لورال، درما پلاس، کلینیک و... صدها برند دیگر، همگی محصولاتشان در گاندی شاپ موجود است.


معروف ترین برندهای پوستی

معروف ترین برندهای پوستی

خدمات که گاندی شاپ ارائه می‌دهد

و در آخر، باید به خدمات و ویژگی‌های گاندی شاپ اشاره کرد. تمامی مواردی که در این مقاله ذکر کردیم، همگی از جمله ویژگی‌هایی بودند که گاندی شاپ را به یک پیشرو در زمینه فروش لوازم مراقبت از پوست تبدیل می‌کردند.

اما به همینجا ختم نمی‌شود. گاندی شاپ از آنچه که فکر کنید، منحصر به فردتر است. از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان خرید حضوری در بندرعباس؛ گاندی شاپ دارای یک فروشگاه حضوری در بندر عباس است که امکان خرید به صورت مستقیم را برای افراد فراهم می‌آورد.

  • خرید محصولات با قیمتی بسیار ارزان‌تر از میانگین بازار؛ از آنجایی که گاندی شاپ تمام واسطه‌ها را برای خرید محصول حذف کرده، قیمت روی جلد محصولاتش از خیلی فروشگاه‌های دیگر کمتر است.

  • حتی مشتری می‌تواند با خرید حضوری در فروشگاه بندرعباس، قیمت کمتری را از سایت برای محصولات بپردازد و سود بیشتری از خرید خود به دست بیاورد.

  • و در آخر، گاندی شاپ به سراسر ایران، خدمات ارسال پستی ارائه می‌کند. فرقی ندارد که در کدام استان باشید، می‌توانید از وبسایت گاندی شاپ محصول خود را سفارش دهید و دم در منزل تحویلش بگیرید!


گاندی شاپ

گاندی شاپ

کلام آخر

با این تفاسیر، دیگر هیچ ترس و واهمه‌ای برای خرید از گاندی شاپ باقی نمی‌ماند. اگر مثل خیلی از افراد دیگر، شما هم از خرید آنلاین ابا دارید، بهتر است که این یک بار را با ضمانت ما، این کار را انجام دهید.

بدون شک از خرید خود پشیمان نخواهید شد؛ زیرا که گاندی شاپ، تمامی محصولات خود را با ضمانت 100 درصدی اصل بودن به فروش می‌رساند. دنبال فرصتی بهتر از این می‌توان بود؟!

منبع

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.