تعمیر مبل در کرج

۲,۷۶۶ بازديد

 تعمیر مبل تخصصی تعمیر مبلمان فرآیندی است که در آن از مبلمان آسیب دیده و غیرقابل استفاده، استفاده و تعمیر می شود و عیوب آنها برطرف می شود. تعمیر مبل بسته به طرح مبل، جنس مبل و مواد به کار رفته در آن انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع سایش به کارگاه یا محل کار منتقل می شود.

 

اما نکاتی که قبل از تعمیر مبل باید بدانید عبارتند از:

قبل از سفارش تعمیر مبل خود برای تعمیرات، نمونه کارها را از سرویس بخواهید و پس از رضایت وی عکس کامل مبل خود را برای او ارسال کنید. متخصص پس از بررسی عکس می تواند اصول تعمیر مبل را با شما در میان بگذارد.
با توجه به اینکه در مراحل تعمیر مبل نیاز به تهیه تودوزی دارید، می توانید در خصوص خرید پارچه مانند نوع یا محل خرید از استاد کار خود مشاوره های لازم را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که برای تعمیر مبل می توانید با خرید پارچه موافقت کنید که البته به دلیل اختلاف سلیقه و فراوانی پارچه، این کار را توصیه نمی کنیم.
برای مبل هایی که سیم پیچ خوبی ندارند، توصیه می شود از پارچه های گران قیمت برای تعمیر مبل استفاده نکنید. بهتر است در این زمینه با استاد خود مشورت کنید. با توجه به طراحی مبل، شما فقط نمی توانید بفهمید که قرقره چیست.
قبل از اینکه مبل را برای استاد کار  بفرستید یا زمانی که استادکار برای برداشتن مبل شما می آید. برای هزینه های حمل و نقل اقدامات لازم را انجام دهید و به سایر هزینه های تعمیر مبل اضافه کنید.
فوم ها انواع مختلفی دارند، بهتر است مشخص کنید از کدام فوم یا ابر برای تعمیر مبل استفاده کنید. (فم سرد یا گرم یا ...)
به یاد داشته باشید که بدترین زمان برای تعمیر مبل، روزهای پایانی سال است. به دلیل زمان محدود و سفارشات زیاد، کیفیت تعمیر مبل شما کاهش می یابد، پس با کمی برنامه ریزی زمان دیگری را برای تعمیر مبل خود انتخاب کنید و کیفیت تعمیر مبل خود را افزایش دهید.

مشکلات رایج در تعمیر مبل

 

تعمیرات مبلحتی اگر شرایط اقتصادی این چند سال را در نظر نگیریم، باز هم تعمیرات مقرون به صرفه به نظر می رسد. می توانید مبلمان خود را با قیمت بسیار کمتری نسبت به خرید مبلمان جدید تجدید کنید. در بسیاری از موارد، هزینه تعمیرات حتی کمتر از نصف هزینه خرید مبلمان جدید است.

در زیر با مشکلات رایج در تعمیر مبلمان و نحوه رفع آنها آشنا خواهید شد:

1- خراشیدن مبل

اگر کابینت محکم باشد و چوب کمی خراشیده شده باشد، سطوح خراشیده را می توان به راحتی ترمیم کرد، اما اگر آسیب عمیق است، بهتر است از متخصصان بخواهید تا از تجهیزات مناسب برای ترمیم آسیب ها استفاده کنند و دوباره چوب را جلا دهند. و رنگ آمیزی کنید.

اگر مبلمان مستحکم باشد، پس از تمیز کردن سطح مبلمان می توان از واکس مخصوص برای افزایش عمر چوب و پرداخت استفاده کرد.

2- رنگ بدنه مبلمان را تغییر دهید

برای تغییر رنگ ست یا مبلمان چوبی ابتدا باید از جنس آن اطلاعاتی به دست آورید. مبل چه از چوب باشد چه ام دی اف یا مواد دیگر، اگر چوبی باشد جنس چوب چیست؟ جنس سقف یا نوع رنگ روی بدنه چیست؟ و سوالاتی از این دست می تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب موثر باشد. هنگامی که موارد فوق را دانستید، زمان انتخاب رنگ و رنگ جدید فرا می رسد.

4- فرورفتگی تشک مبل

پس از مدتی استفاده از مبل ها، فوم، اسفنج یا فنر مبلمان آسیب می بیند و این امر منجر به فرورفتن تشک یا کف مبل می شود.

بسته به نوع آسیب می توانیم تشک مبل را با با کیفیت ترین فوم ها مانند مموری فوم تعویض کنیم تا تشک ها مانند روز اول زیبا و قابل استفاده باشند.

خدمات تعمیر مبل

تیم تعمیر مبل باران با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر و بازسازی مبلمان خدمات زیر را با بهترین قیمت برای شما در محل انجام می دهند.

تعمیر مبل با روش مهر زنی
تعمیر مبل با تعمیر کلاف روی مبل
تعمیر مبل با تعمیر چوب و رنگ آمیزی
تعمیر مبل های پارچه ای
تعمیر مبل چرمی
تعمیر مبل راحتی
تعمیر مبل استیل
و…
هزینه تعمیر مبل در محل

لیست قیمت در جدول بالای صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. قیمت و قیمت دقیق برای تعمیر مبل شما. پس از ثبت سفارش و میزان آسیب دیدگی اثاثیه، تعمیر و نگهداری 24 ساعته به اطلاع شما خواهد رسید.

نگران هزینه های اضافی نباشید، هیچ هزینه اضافی  از شما دریافت نمی شود. کلیه هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه می باشد و در صورت ارائه خدمات توسط خدمات ما ضمانت نامه کتبی از 3 ماه تا 12 ماه به شما ارائه خواهد شد.

تعمیر مبل در کرج 

مزایای خدمات تعمیر مبل بارانی

دارای خدمات و متخصصین آموزش دیده با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر مبلمان می باشد.
چندین مرکز با خدمات تخصصی و تجربی در تهران داریم. که می تواند تمام مشکلات و عیوب مبلمان را برطرف کند.
استاد ما در اسرع وقت در محل حاضر می شود. اولویت ما تعمیرات اساسی قطعات مبل شماست.
در صورت نیاز به تعمیر اساسی از کالای اصلی استفاده می شود.
در پایان روز گارانتی تعمیر مبلمان به دفتر شما تحویل داده می شود.

تعمیرات اساسی یک مبل بارانی

اگر قصد بازسازی مبلمان خود را دارید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات تعمیر مبلمان در کرج را با بهترین قیمت سفارش دهید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.