چگونه با کامپیوتر پیامک ارسال کنیم؟

۴,۳۵۷ بازديد

 

کاربران فراوانی با بهره بردن از رایانه برای دیگران اس ام اس می فرستند! بدون شک این پرسش برای شما به وجود خواهد آمد که با رایانه ای که هیچ سیم‌کارتی بر روی آن قرار ندارد، آیا امکان فرستادن اس ام اس وجود دارد؟ جواب بله است. با در نظرداشتن این مورد که رایانه شخصی شما از هیچ سیم‌کارتی برخوردار نیست، ولی به اینترنت وصل می باشد و اینترنت، یک ابزار بسیار عالی جهت فرستادن اس ام اس برای دیگران به حساب می آید. البته دیگران جهت دریافت اس ام اس به کامپیوتر نیازی نخواهند داشت و بر روی گوشی خود اس ام اس را دریافت می‌کنند! در این مقاله در نظرداریم به چگونگی فرستادن اس ام اس با رایانه بپردازیم و روش های آن را به شما معرفی نماییم.

ارسال اس ام اس با کامپیوتر

رایانه های شخصی این روزها توانایی های بسیار زیادی دارند و به وسیله آن‌ها می توان هر کاری را انجام داد! یکی از همین کارها که پیش از این ها یعنی در گذشته برای تعداد زیادی از افراد امکان‌پذیر نبوده است، توانایی فرستادن اس ام اس با رایانه بود. ولی حالا به سادگی این کار را می توان انجام داد و بدون آن که نیاز باشد رایانه شما به اپراتور فعال یا سیم کارتی وصل باشد، به سادگی خواهید توانست برای دیگران اس ام اس ارسال نمایید.

اما به هر حال برای انجام این مورد با رایانه حتماً به اینترنت نیاز خواهید داشت و بدون اینترنت هرگز نمی‌توانید برای دیگران اس ام اس بفرستید. چنانچه شما هم در نظر دارید به فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه و اینترنت مشغول شوید، در ادامه این متن با ما همراه ما باشید تا با روش‌های مختلف فرستادن اس ام اس با رایانه آشنا شوید.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس

نخستین و برترین روش جهت فرستادن اس ام اس به کاربران گوناگون، بهره بردن از پنلارسالاساماس است! با بهره بردن از این مورد خواهید توانست در اسرع وقت متن اس ام اس خود را برای هزاران نفر در هر کجای کشور بفرستید. اما باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که معمولاً پنل اس ام اس برای آن دسته از کاربرانی که درون کشور هستند استفاده خواهد شد و جهت فرستادن اس ام اس به کاربران خارج از کشور، احتمال این که با مشکل روبرو شوید زیاد است. پنل‌های اس ام اس در بسته‌هایگوناگونی عرضه می‌شوند که با پرداخت کردن هزینه آن ها،‌ خواهید توانست به شکل دائم از آن ها بهره ببرید. اما تعدادی از شرکت‌ها نیز به شکل سالیانه هزینه‌ای را برای بهتر شدن خدمات خود از کاربران دریافت خواهند کرد ولی این هزینه از هزینه‌ای که برای نخستین بار پرداخت می‌کنید بسیار کمتر است. بهره بردن از پنل فرستادن اس ام اس امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ به عنوان مثال چنانچه مخاطبان شما فراوان هستند، یک لیست می‌توانید حاضر و در دفترچه تلفن سامانه خود ذخیره کنید. بعد از آن، فقط کافی می باشد لیست مورد نظر را انتخاب و جهت ارسال پیامک به آن ها آماده شوید.

چنانچه شما صاحب کسب‌وکاری هستید، بهره بردن از سامانه اس ام اسی برای شما بسیار ضروری است. همینطور شماره‌ای که از آن اس ام اس می فرستید برای بهتر شدن رابطه شما با مشتریان تاثیر فراوانی خواهد داشت. به همین علت ما پیشنهاد می کنیم سامانهپیام*******ندی را بخرید تا بتوانید به شکلی ساده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید. می توانید خودتان را در نقش مشتری بگذارید! چنانچه اس ام اس دریافت شده از سوی یک کسب‌وکار با یک شماره غیر رند فرستاده شود از حس بهتری نسبت به آن برخوردار هستید یا هنگامی که این شماره یک خط شش رقمی و بسیار رند باشد؟ حتما گزینه دوم را انتخاب می کنید! در نتیجه سامانه پیامکی رند برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

استفاده از نرم افزار mighty text

از دیگر روش های فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه، می توان به استفاده از نرم افزار mighty text اشاره کرد. نرم افزار mighty text در این زمینه به شما کمک فراوانی خواهد کرد تا موفق شوید برای آشانایان خود اس ام اس ارسال نمایید. فرستادن اس ام اس به وسیله این نرم افزار به شکل کاملاً ناشناس خواهد بود و محتوای خود را می‌توانید به شکل ناشناس برای آشنایان یا کسی که قرار است اس ام اس شما را دریافت نماید، بفرستد. بهره بردن از این نرم افزار تا وقتی که به بیش از 250 اس ام اس در ماه نیازمند نباشید، رایگان می باشد ولی چنانچه میزان آن زیادتر شود، هزینه آن را باید به شکل ارزی پرداخت نمایید. باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که شما شرایط گزینش خطاختصاصی در این نرم افزار را دارا نمی باشید! این اپلیکیشن برای ویندوز و سیستم‌عامل های اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

استفاده از نرم افزار Air Droid

یکی دیگر از نرم افزارهای کاملا ضروری برای ویندوز که با بهره بردن از آن خواهید توانست اس ام اس ها و فایل‌ها را بین ویندوز و گوشی جا به جا نمایید، نرم افزار AirDroid  می باشد. با بهره بردن از این نرم افزار به سادگی خواهید توانست در شرایطی که به سیم‌کارت هم دسترسی ندارید، برای آشنایان خود اس ام اس ارسال نمایید. این اپلیکیشن از همه نظر کامل می باشد و کاربران در هنگام کار کردن با آن هیچ مشکلی نخواهند داشت.

استفاده از نرم افزار my sms

یکی دیگر از نرم افزارهایی که دراین زمینه کاربرد بسیار خوبی دارد و با استفاده از آن می توانید به همه مخاطبین خود اس ام اس بفرستید، My SMS  می باشد! با این نرم افزار شما جدا از اس ام اس متنی پیامک صوتی نیز می‌توانید برای مخاطبین خود ارسال نمایید. جهت استفاده از این نرم افزار فقط نیاز است که اپلیکیشن را برای رایانه یا گوشی همراه خود دانلود کنید و از همه امکانات خوب آن بهره ببرید.این نرم افزار در نوع خود جز بهترین نرم افزارها می باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.