خانواده بودن به چه معناست؟

۴,۴۰۷ بازديد


همه ما زندگی خود را با یک خانواده آغاز می کنیم ، خواه آن خانواده از خویشاوندان خونی باشند ، والدین خوانده یا خانواده خوانده. خانواده های ما تقریباً بر همه جنبه های زندگی ما تأثیر می گذارند ، از اولین لحظه ها تا آخرین لحظات ما.

خانواده های ما تغییرات زیادی را در طول زندگی ما تجربه می کنند و به همین دلیل طبیعی است که هر از گاهی با زندگی خانوادگی خود مشکل داشته باشید.

اما ، دانستن این نکته که خانواده شما با هر مشکلی روبه رو هستند ، می تواند آرامش بخش باشد. مشاورخانواده می تواند به شما کمک کند تا دوران سختی را به عنوان یک خانواده پشت سر بگذارید.

ما اغلب خانواده ها را افرادی می دانیم که همیشه برای حمایت از یکدیگر هستند و در حالی که می توانند زندگی کنند ، برای اکثر مردم ، زندگی خانوادگی همیشه کامل نیست. ممکن است مشکلات همیشه وجود نداشته باشند ، اما گاهی اوقات ممکن است مشکلات ایجاد شوند.


پویایی خانواده

پویایی خانواده ما در طول زندگی ما بطور قابل توجهی تغییر می کند. تولد ، مرگ ، ازدواج ، طلاق ؛ آنها انواع مختلفی از گذارها هستند که خانواده ها با هم متحمل می شوند. و هر خانواده حتی در فرهنگ خود منحصر به فرد است. هر خانواده اعتقادات و ارزشهای خاص خود را دارد و در درون هر خانواده ممکن است در مورد طیف وسیعی از مسائل اختلاف نظر وجود داشته باشد.


عوامل زندگی ما می تواند بر روابط خانوادگی ما تأثیر بگذارد و روابط خانوادگی ما می تواند بر بقیه زندگی ما تأثیر بگذارد. خانواده های ما بسیاری از فشارها و فشارهای ناشی از دنیای خارج را جذب می کنند - و گاهی اوقات فشارها می توانند بیش از حد جوش بیایند. مشکلات شخصی می تواند خانواده را تحت تأثیر قرار دهد ، به طوری که به نظر می رسد راه مشخصی برای پیشرفت وجود ندارد. در مواقع دیگر ، تغییرات درون خانواده باعث می شود اعضای دیگر دچار سردرگمی ، عصبانیت یا صدمه شوند.


عشق ، کینه ، وفاداری و خیانت موجود در زندگی خانوادگی ، می تواند آثار روانی و عاطفی پایداری داشته باشد. چه با هم صمیمی بمانیم و چه از هم جدا شویم ، رابطه ای که با والدین ، ​​خواهر و برادر و سایر اعضای خانواده داریم ، می تواند مانند هیچ تجربه دیگری به ما شکل دهد و به ما اطلاع دهد. این می تواند ما را تعریف کند ، یا پیشنهادات جاودانه ای در مورد اینکه چه کسی یا چه کسی باید باشد ، بگذارد.


به ویژه در دوران کودکی ، ما زمان زیادی را با خانواده خود می گذرانیم و این افراد بدون شک بر آنچه ما را وادار می کند تأثیر می گذارند. ما انتظارات خود را از دیگران ، مهارت های ارتباطی ، چشم انداز زندگی و همچنین بسیاری از ویژگی های دیگر خانواده خود را توسعه می دهیم. در نتیجه تأثیر زندگی خانوادگی ما بر ما به عنوان مردم ، مهم است که سعی کنیم مشکلات موجود در زندگی خانوادگی را حل کنیم ، تا از مشکلات جاری جلوگیری کنیم.

مشکلات خانوادگی چیست؟

خانواده ها می توانند منبع حمایت ، تشویق و عشق باشند ، اما گاهی اوقات ، روابط درون خانواده تحت فشار قرار می گیرد. شاید شما والدینی هستید که نگران رفتار فرزند خود هستید یا اینکه چگونه طلاق بر خانواده شما تأثیر می گذارد. ممکن است بخشی از خانواده ناپدری باشید و به تنظیم نیاز داشته باشید ، یا ممکن است با والدین یا خواهر و برادر مشاجره کنید و برای برقراری ارتباط با یکدیگر به حمایت نیاز داشته باشید ویا میتوانستید برای جلوگیری از مشکلات زن و شوهری با مشاوره پیش از ازدواج میتواند جلوی بسیاری از مشکلات آینده را بگیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.