برج نوری استادیومی

۴,۴۱۴ بازديد

برج نوری استادیومی 

این محصول معمولا در اماکن ورزشی و استادیوم ها کاربرد دارد. مبنای طراحی این برج ها بر اساس کاربرد ورزشگاه، میزان لوکس نور موردنیاز، شرایط جوی منطقه، تعداد تماشاچیان و وسعت ورزشگاه می باشد. در این مدل برجهای نوری نور فقط در یک جهت خاص منتشر می شود. این محصول در دو دسته کلی طبقه بندی می شود:

سبد متحرک:

  • دستی:در این مدل جابجایی سبد به صورت دستی و به وسیله وینچ یا هندل انجام می گیرد.
  • برقی: در این مدل جابجایی سبد به صورت برقی به وسیله کلید تعبیه شده بر روی تابلو برق صورت می گیرد.

 

سبد ثابت: 

در این مدل دسترسی به سبد پرژکتورها به وسیله بالابر و یا نردبان متصل به برج صورت می گیرد.

 

کاربردها:

استادیوم ها

ورزشگاهها

کارخانه ها

مجتمع های صنعتی

مشخصات:

ارتفاع:6 الی 40 متر

جنس: فولاد ST-37

پوشش: گالوانیزه گرم یا رنگ اپوکسی

اتصال: اورلبی و فلنجی

 




دکل vms

کاربرد اصلی تابلو های پیام متغییر (VMS) کنترل ترافیک می باشد که با رویکرد اطلاع رسانی به رانندگان در محل و تاثیرگذاری بر روی رفتار رانندگان و اصلاح جریان ترافیک طراحی شده است. پیام نمایش داده شده بر روی این تابلو ها به یکی از روش های دستی، مکانیکی و یا الکترومکانیکی تغییر می کند. برای نصب تابلوهای VMS از دکل های دروازه ای بخصوصی استفاده می شود که شرکت سما تابان اقدام به تولید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت مناسب کرده است.

 

مشخصات:

  1. رزولوشن بالا در واحد نقطه پیکسل

2.دارای درجه حفاظت ip65

3.مجهز به فن





معکوس شمار جهت کمک به رانندگان برای آگاهی بخشی از مدت زمان قرمز و سبز بودن چراغ راهنمایی طراحی شده که به دو کلی دسته تقسیم می شود:

  • دو رقمی: این معکوس شمار در تقاطعی استفاده می شود که بار ترافیکی کمی دارد و می تواند از 0 تا 99 را شمارش کند.
  • سه رقمی: این معکوس شمار در تقاطعی استفاده می شود که بار ترافیکی زیادی دارد و می تواند از 0 تا 199  را شمارش کند.

 

مشخصات:

  • وضوح بالا
  • سیستم اتوماتیک تنظیم نور در شب و روز
  • منبع تغذیه سوئیچینگ
  • نوعHigh bright  : LED
  • دارای درجه حفاظت IP65 و IP53
  • بدون هیچ گونه نویز حتی برای کابل با طول بالا
  • جنس بدنه فلزی با رنگ الکترواستاتیک
  • نصب و راه اندازی آسان به وسیله بست مخصوص بدون نیاز به جوشکاری
  • کم مصرف
  • گارانتی 24 ماهه

 

عنوان: مهندسین و مشاورین تاجیک

به دنبال یک گروه مهندسی معتبر هستید که بتوانید با آن ها همکاری کنید؟ پیدا کردن چنین گروهی که در همه زمینه ها با شما همکاری کند، کار سختی است! اما ما به شما گروه مهندسی را معرفی می کنیم که در همه زمینه ها از شما پشتیبانی می کند، اگر به دنبال این هستید که رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید، با ما همراه باشید.

گروه مهندسین و مشاورین تاجیک

تا به حال نام این گروه را شنیده اید؟ گروه تجاری تاجیک در همه زمینه ها راهنمای راه شما می باشد. اگر در هر زمینه ای با مشکل رو به رو شدید، نگرانی های خود را به گروه تاجیک بسپارید، با مهندسین و مشاورین تاجیک دیگر شما نگرانی نخواهید داشت. اعضای این گروه مهندسینی خبره هستند که رضایت مشتری بزرگترین دغدغه انها می باشد. این افراد در زمینه های مختلف تخصص دارند، پس در هر زمینه ای می توانید به مهندسین و مشاورین تاجیک اعتماد کنید. پیدا کردن گروه معتبری که در هر زمینه ای خدمات ارائه می دهد، امروز کار سختی است. این گروه با جمع شدن افراد خبره و متخصص تشکیل شده است. برای آشنایی با خدمات مختلف این گروه ما را تا انتها دنبال کنید.

گروه وکالت تاجیک 

همه ما در زندگی به مشکلات حقوقی برخورده ایم، اما حل کردن مشکلات قضایی کار هرکسی نیست! به همین دلیل همه افراد به یک وکیل و مشاور خوب احتیاج دارند. مهندسین و مشاورین تاجیک با دارا بودن حقوق دان هایی ماهر یکی از بزرگترین گروه های مشاوره ای و حقوقی می باشد. اگر به دنبال یک وکیل و مشاور متخصص هستید که شما را در پرونده های قضایی حمایت کنید، گروه تاجیک بهترین انتخاب است. وکالت پرونده های حقوقی و قضایی را نمی توان به هرکسی سپرد، چرا که اعتماد به افراد بی تجربه می تواند مشکلات زیادی را برای فرد به وجود آورد. وکلای گروه تاجیک با دارا بودن سابقه درخشان در زمینه های حقوقی تا به حال رضایت مشتری های زیادی را به دست آورده اند. برای طراحی و پشتیبانی سایت خود می توانید با مشاوران تاجیک تماس بگیرید. پس در انتخاب خود شک نکنید!

طراحان دکوراسیون تاجیک

امروز دکوراسیون در نمای منزل بسیار تاثیر دارد، پس برای دکوراسیون منزل خود یک گروه خبره را استخدام کنید. چیدمان دکوراسیون و بازسازی کار هرکسی نیست، چرا که چیدمان اشتباه نمای منزل به طور کلی تغییر می دهد. گروه مهندسین و مشاورین تاجیک به شما کمک می کند، زندگی زیبا و بهتری را تجربه کنید. گروه طراحان دکوراسیون تاجیک با دارا بودن تخصص در زمینه طراحی و چیدمان رنگی تازه را به زندگی شما می دهند. شما عزیزان برای کمک گرفتن از اعضای طراحی دکوراسیون تاجیک می توانید با مشاوران گروه تماس بگیرید و نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید. طراحی دکوراسیون منزل خود را به هرکسی نسپارید، یک انتخاب اشتباه می تواند نتایج بدی را به دنبال داشته باشد. البته طراحی و پشتیبانی سایت خود را نیز می توانید به مهندسین تاجیک بسپارید.

اهمیت هزینه، تخصص و زمان در تاجیک

همانطور که می دانید یکی از پایه های اصلی شراکت در هر کاری هزینه پرداختی می باشد. اگر قیمت ارائه خدمات در شرکتی بالا و غیر متعارف باشد، مشتری تمایل به همکاری ندارد. مهندسین و مشاورین تاجیک با دارا بودن قیمت های به صرفه و خدمات متنوع بهترین گزینه برای شما می باشد. شما عزیزان با انتخاب تاجیک می توانید از خدمات متنوع بهره مند شوید، ان هم با قیمت های متناسب. اعضای گروه تاجیک رضایت مشتری را دغدغه خود می دانند، به همین دلیل افراد بعد از یک بار همکاری با تاجیک به مشتری ثابت آن تبدیل می شوند.

بیایید کمی درباره تخصص اعضای مهندسین و مشاورین تاجیک بحث کنیم؛ اعضای این تیم حرفه ای و مجرب در زمینه های مختلفی به مشتریان خدمات ارائه می دهند. از جمله خدماتی که این گروه ارائه می دهند، می توان به طراحی دکوراسیون منزل، مهندسی صنایع، معماری، مهندسی کشاورزی، بیمه، مهندسی شیمی، طراحی هاست سایت و دامین، مشاوره املاک و حسابداری اشاره کرد. شما عزیزان می توانید در تمامی زمینه ها به گروه تاجیک اعتماد کنید. این گروه با ارائه خدمات تخصصی موفقیت شما را در کارهایتان تضمین می کند. برای کسب درامد عالی از اینترنت می توانید با گروه طراحی و پشتیبانی سایت تاجیک تماس بگیرید.

زمان تحویل سفارشات در مهندسین و مشاورین تاجیک بسیار حائز اهمیت است. مشتری های این تیم مهندسی سفارشات خود را در زمان مقرر دریافت می کنند. اگر پروژه ای دارید که باید در زمان تعیین شده ای تحویل دهید، حتما از مشاورین و مهندسین تاجیک کمک بگیرید. اعضای این گروه با داشتن چندین سال سابقه درخشان یکی از معتبر ترین گروه های مهندسی و مشاوره ای در کشور هستند. برای بهره مندی از خدمات گروه تاجیک می توانید نام این برند معتبر را در گوگل سرچ کنید و از راه های مختلف با مشاورین و کارشناس های شرکت ارتباط برقرار کنید. تاجیک یک برند نیست، بلکه یک پشتیبان برای شماست، حال انتخاب با شماست!

طراحی و پشتیبانی سایت را به تاجیک بسپارید

امروز صفحه های اینترنتی در موفقیت کسب و کارهای تجاری تاثیر به سزایی دارند، به طوری که با کمترین هزینه می توانید به سودهای میلیونی یا میلیاردی برسید! اما پشتیبانی سایت را نمی توان به هرکسی داد، به همین دلیل باید از گروه های مهندسی باتجربه کمک بگیرید. مهندسین و مشاورین تاجیک در زمینه طراحی سایت نیز خدمات ارائه می دهد. گروه مهندسین آی تی تاجیک با طراحی تخصصی و پشتیبانی مناسب، شما را به سود دلخواهتان می رساند. 

طراحی و پشتیبانی سایت در جذب مخاطب بسیار تاثیر دارد، اگر سایت کسب و کار شما پشتیبان مناسبی نداشته باشد، شما به اهداف خود نمی رسید! بنابراین این کار را به گروه مهندسین آی تی تاجیک بسپارید، اعضای گروه تاجیک با دریافت هزینه کم شما را به سود بیشتر نزدیک می کنند. این انتخاب های شما هستند که آینده تان را می سازند، پس در انتخاب خود بسیار دقت کنید. گروه تاجیک با ارائه خدمات متنوع و بی نظیر بهترین گزینه برای شما می باشد. برای همکاری با گروه مهندسین و مشاورین تاجیک می توانید به سایت این گروه بروید و از طریق ایمیل، شماره تماس با کارشناس های گروه صحبت کنید. 

خدماتی که در تاجیک ارائه می شود

  1. حسابداری و مالیات 
  2. دیزاین و طراحی فضای منزل
  3. تبلیغات و چاپ اینترنتی
  4. طراحی و پشتیبانی سایت 
  5. برق
  6. معماری منزل و ساختمان
  7. مهندسین خط تولید 
  8. رهن و اجاره املاک
  9. ارائه خدمات بیمه ای
  10. مهندسی کشاورزی
  11. و...........
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.