مهره مار اصل

۴,۳۶۰ بازديد

مهره مار پیش ‌از این ‌که یک مهره و یک سنگ قیمتی باشد، یک اعتقاد است. ممکن است شما جزء آن دسته از افرادی باشید که به خواص مهره مار اعتقاد کامل دارید بالعکس، ممکن است جزء آن دسته از افرادی باشید که این مهره ‌ها و خواص آن ‌ها را تماماً جزء خرافات دسته‌بندی می‌کنید و به ‌نظر شما هیچ کدام از این حرف و سخن ‌ها واقعیت ندارد.

اما به‌ هر حال ما در این مطلب تلاش کردیم برای شما بیشتر در رابطه با این مهره ‌ها صحبت کنیم و به شما بگوییم که این مهره‌ ها چگونه کار می‌کنند و ویژگی‌ های آن‌ ها چه می‌باشد. اگر شما نیز کنجکاو می‌باشید تا بیشتر در رابطه با این مهره‌ ها بدانید و می‌خواهید که اطلاعات خودتان را در زمینه نگهداری و خواص این مهره ها بالاتر ببرید، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

شاید نام چاکرا به گوش شما خورده باشد چاکرا ها منبع‌ های انرژی می‌باشند که انرژی‌ های محیط اطراف را به بدن ما منتقل می‌کنند. درواقع چاکرا ها ارتباط میان جسم و روح ما می‌باشند و تاثیر بسیار زیادی در سلامت ذهنی ما دارند. توجه نمایید که مهره مار یکی از مواردی است که می‌تواند به انرژی بخشی به چاکرا های بدن کمک کند و می‌تواند باعث شود که شما انرژی ‌های مثبت زیادی را دریافت کنید و با همین کار، می‌توانیم حال خوب و حال مثبت را به خود منتقل کنید.

 توجه نمایید که مهره ‌های مار خاصیت مغناطیسی بسیار زیاد و شگفت‌انگیزی دارند و این خاصیت مغناطیسی قابلیت این را دارد که تمام حس خوب و انرژی موجود در جهان را دریافت کند و آن را به بدن شما منتقل کند. پس شما می‌توانید با داشتن مهره مار به چاکرا های بدن خودتان کمک کنید تا راحت‌تر انرژی ‌های موجود در جهان را دریافت و جذب کنند و این ‌موضوع می‌تواند در نهایت باعث بهبود کیفیت زندگی شما شود. اگر همچنان خواص مهره های مار برای شما در حد خرافات می‌باشند به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

بررسی خواص مهره مار 

 

پیشتر ما شما را با مهره‌ی مار آشنا کردیم و به شما گفتیم که این مهره ‌ها چه می‌باشند و چگونه می‌توانند به شما برای بهبود شرایط روحی و جسمی‌تان کمک کنند‌. اما حال ما می‌خواهیم به شما در رابطه با خواص مهره مار صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه این مهره‌ ها می‌توانند روی بهبود شرایط زندگی شما تاثیرگذار باشند. پیشتر ما به این ‌موضوع اشاره کردیم که مهره‌ های مار از طریق جذب انرژی مثبت حال شما را خوب می‌کند اما این اتفاق چگونه می‌افتد؟

 مهره‌ های مار مهر هایی می‌باشند که هنگام جفت‌گیری از سر جفت مار بیرون می‌آیند. این مهره‌ ها اگر برای یک جفت باشند، انرژی مغناطیسی فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کنند که این انرژی مغناطیسی اگر با انرژی مغناطیسی بدن شما و یا همان چاکرا های شما یکی شود یک منبع جذب انرژی مثبت فوق‌العاده را ایجاد می‌کند که این منبع جذب انرژی می‌تواند در بهبود حال روحی و حتی جسمی شما تاثیر گذار باشد. جذب انرژی‌های مثبت می‌تواند تأثیرات شگفت‌انگیزی را در زندگی شما داشته باشد اما شما باید توجه نمایید که حتما باید از مهره مار اصل استفاده کنید تا بتوانید انرژی ‌های مثبت را به‌‌خوبی جذب کنید همچنین شما برای یکی شدن انرژی مغناطیسی بدن خود با انرژی مهره های مار نیاز دارید که حدود سه ماه صبر کنید.

علاوه‌ بر این موارد، خواص مهره مار از لحاظ علمی و با تحقیقات متخصصان سنگ‌شناسی تایید شده می‌باشد. علاوه‌ بر تایید علمی، پیشینیان و گذشتگان ما نیز به خواص این مهره ‌ها اذعان داشتند و گفتند که این مهره‌ ها تاثیرات شگفت‌انگیزی در زندگی آن ‌ها دارد. اما حال ما می‌خواهیم برای شما در رابطه با خواص شگفت‌انگیز این مهرها بیشتر صحبت کنیم اگر شما نیز می‌خواهید خواص مهره مار را بشناسید این پاراگراف را تا انتها بخوانید. 

. کم شدن استرس و دادن حس خوب 

 

یکی از مواردی که خرید مهره مار می‌تواند با خود برای شما به‌ همراه بیاورد کاهش استرس‌ ها و اضطراب‌ های روزمره بیش ‌از اندازه می‌باشد. زندگی امروزه برای بسیاری از انسان ‌ها به یک زندگی پر هیاهو و پر مشغله تبدیل‌شده است. آسیب‌ ها و فشار های روانی امروزه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده‌اند؛ از این‌ رو، بسیاری از انسان ‌ها برای کم کردن استرس‌ ها و اضطراب ‌های درونی‌شان به یک منبع خارجی نیاز دارد که این منبع خارجی می‌تواند یک جفت مهره مار باشد.

توجه نمایید همان‌ طور که پیش‌تر نیز گفتیم شما می‌توانید با داشتن مهره های مار انرژی چاکرا های بدن خودتان را قوی‌تر کنید و قوی‌تر شدن چاکرا های بدن شما حال روحی شما را بهتر خواهد کرد. در افراد افسرده چاکرا های بدن ممکن است سرعت بسیار پایینی داشته باشند یا حتی در برخی از موارد از حرکت بایستند‌. به ‌همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از مهره مار به چاکرا های بدن خود کمک کنید تا سریع‌تر بچرخند و بیشتر انرژی و حس خوب به شما منتقل کنند؛ و مهره های مار با افزایش انرژی مثبت می‌توانند باعث کاهش استرس و اضطراب در شما شود.

 

2. رونق کسب ‌و کار 

 

یکی دیگر از مواردی که جزو خواص مهره مار قرار دارد رونق کسب و کار است. بسیاری از افراد تنها برای این ‌که کسب‌ و کار و درآمدشان را رونق دهند از مهره های مار استفاده می‌کنند. مهره مار باعث می‌شود که شما هوش اقتصادی خودتان را بالاتر ببرید و باعث زیاد شدن مشتریان خودتان شوید. توجه نمایید داشتن مهره های مار به شما کمک می‌کند تا افراد به ‌هنگام دیدن شما حس خوب و انرژی خوب دریافت کنند و همین موضوع به‌ صورت ناخودآگاه روی ذهن آن‌ ها تاثیر گذار می‌باشد که باعث می‌شود در نهایت آن‌ ها به مشتریان شما تبدیل شوند. توجه نمایید که اگر شما می‌خواهید از مهره های مار با ویژگی رونق کسب‌ و کار استفاده کنید باید حتما قبل ‌از اتصال آن به چاکرا های خودتان و یا استفاده از آن، دعای مخصوص رونق کسب‌ و کار را روی این مهره ‌ها بخوانید.

. ایجاد مهر و محبت در میان دوستان و آشنایان 

 

از دیگر خواص مهره مار این است که شما می‌توانید با استفاده از آن در میان دوستان آشنایان آشنایان و خانواده خودتان محبوبیت بسیار بیشتری داشته باشید. ممکن است شما نیز این جمله را شنیده باشید که کسی اگر در میان بسیاری از افراد محبوب باشد به او می‌گویند که شاید مهره‌ی مار دارد. این ‌موضوع درست است و کاملاً پایه و اساس دارد پس شما می‌توانید با خرید و استفاده از مهره های مار طرف‌داران خود در خانواده و دوستان و آشنایان آشنایان را بیشتر کنید و از این قضیه حس خوبی را بگیرید و اعتماد به ‌نفس خودتان را نیز بالاتر ببرید. 

 

خرید مهره مار 

 

حال که شما با خواص مهره مار آشنا شده‌اید و متوجه شدید که این مهره ها توانایی انجام چه کارهایی را دارا می‌باشند ممکن است در رابطه با خرید مهره های مار نیز کنجکاو شده باشید. توجه نمایید که خرید مهره مار یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین اقداماتی می‌باشد که در روند استفاده از این مهره ها شما باید به آن توجه داشته باشید. مهره‌ های مار بسیار زیادی در کشورمان به فروش می‌رسند اما شما باید توجه نمایید که اگر می‌خواهید که از تاثیر و خواص مهره های مار استفاده کنید باید حتما سعی کنید که از مهره‌ های مار اصل استفاده کنید.

مهره‌ های مار معمولاً برای هندوستان می‌باشند پس اگر شما به ‌دنبال خرید بهترین مهره مار هستید، باید به‌دنبال مهره‌های مار هندی بروید. توجه نمایید که مهره‌ های مار ایرانی و آبی هیچ‌گونه تاثیری روی انرژی بخشی به شما نخواهند داشت پس سعی کنید که هنگام خرید مهره های مار سودجویان سر شما کلاه نگذارند. شما باید سعی کنید که دقت بسیار زیادی هنگام خرید مهره مار داشته باشید و از مراکزی خرید کنید که به آن‌ها اعتماد کامل دارید.

 مهره ‌های مار اگر اصل نباشند، هیچ‌گونه تأثیری روی شما نخواهند داشت و با دو تکه سنگ هیچ تفاوتی ندارد. اگر شما می‌خواهید که از خواص مهره های مار استفاده کنید، باید سعی کنید که از مهره‌ های مار شاه کبرا و یا سایر مهره‌های مار معروف استفاده کنید. توجه نمایید که مهره ‌های مار اصل معمولاً بسیار بزرگ هستند. مهره‌های مار ایرانی معمولاً در حد و اندازه یک‌دانه عدس می‌باشند اما مهره ‌های مار اصل بسیار بزرگ‌تر از این اندازه هستند. پس شما می‌توانید با توجه به اندازه‌ای مهره مار متوجه شوید که این مهره‌ها اصل می‌باشند یا خیر.

قیمت مهره مار

 

یکی دیگر از مواردی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد قیمت مهره های مار می‌باشد. توجه نمایید که این موضوع منطقی می‌باشد که اگر شما به ‌دنبال خرید مهره مار اصل می‌باشید باید هزینه کنیم. توجه نمایید که قیمت‌ های متفاوتی برای انواع مختلف مهره های مار ها وجود دارد. برای مثال ضعیف‌ترین آن‌ ها قیمت ‌های ارزان‌تری دارند و قوی‌ترین آن‌ها ممکن است حتی دارای قیمت‌های میلیونی باشند.

این شما هستید که تصمیم می‌گیرید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان از کدام از این مهره ‌ها استفاده کنید اما شما باید حتما توجه داشته باشید که هنگام خرید مهره مار به یک منبع و فروشنده معتبر مراجعه کنید تا خدای‌نکرده هیچ‌گونه مشکلی در زمینه خرید مهره های مار اصل برای شما پیش نیاید. توجه نمایید که قیمت ‌های بسیار پایین برای مهره مار نشان از بی‌تاثیر بودن آن‌ ها دارد پس باید حتما با توجه به این موارد یک مهره مار اصل و تاثیرگذار را برای خودتان خریداری کنید و از استفاده کردن از آن لذت ببرید و باعث ایجاد حس خوب و رونق در زندگی خودتان شوید. 

منبع: شامگاه

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.