آموزش تصویری نی، سه تار، سنتور توسط خنیاگر

۴,۴۲۵ بازديد

آموزش هر سازی لذت بخش است، در این آموزش می توانید آموزش تصویری نی، آموزش تصویری سه تار و آموزش تصویری سنتور را مشاهده کنید.

موسیقی کهن ایرانی با غنا و فرهنگ بی مثالش می تواند گوشه ای از عیار این هنر فاخر را بیان کند. اگرچه فراز و نشیب های روزگار بر این وادی بی انتها نیز تاثیرات بسیاری داشته است.

اما حال که علاقمندان با مزایای بیشمار یادگیری نوازندگی ساز های اصیل همچون افزایش تمرکز، بروز خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس و تقویت ذهن آشنا شده‌اند مایلند برای نمایش ذوق و توانمندی خود الفبا را از پیشکسوتان نام آور این مرز و بوم بیاموزند و پله پله پیشرفت را تجربه کنند.

آکادمی خنیاگر با ادغام هنر و تکنولوژی در تلاش است سبک آموزشی نوآورانه ای را به علاقمندان هدیه دهد تا با کسب تجربه از محضر اساتید برجسته بتوانند از این اقیانوس بی انتها سیراب شوند.

چگونه می‌توان موسیقی را شناخت و تبدیل به هنرمندی چیره دست شد؟

اگرچه برای آموختن و چیره شدن بر هر ساز مکتب های آموزشی بسیاری وجود دارد اما زمانی می‌توان شاهد بازدهی مطلوبی بود که در فضایی بهینه آموزشی از جوار اساتید مجرب آموخت.

آموزشگاه های حضوری بسیاری وجود دارند که اگرچه در ظاهر پوست اندازی کرده اند و با زرق و برق ماشین های تبلیغاتی در تلاشند افراد بسیاری را جذب کنند اما این شلم شوربای عجیب فقط به هدر رفت استعداد، وقت و انرژی هنرجویان می انجامد و اغلب آن‌ها را سر خورده و ملول وا می دارد که دست از آموزش بکشند.

حال که موسیقی ایرانی با فرم هنری و تاریخی خاص خود توانسته نگاه علاقمندان را به خود جلب کند باید مسیر آموزشی استانداردی را ترسیم کرد تا این عاشقان با آرامش، تمرکز و صبر به‌صورت پلکانی بیاموزند و با جسارت بنوازند.

سبک آموزش حضوری برای یادگیری موسیقی بهتر است یا آموزش آنلاین؟

در حال حاضر که بحران شدید فرهنگی و اقتصادی بر کشور سایه افکنده است یادگیری مهارت به‌ویژه موسیقی می‌تواند به‌عنوان سرگرمی جذاب جسم و روح را از تمامی درد و رنج ها رها کند.

درواقع پیشرفت تکنولوژی فرصتی شگفت فراهم آورده است تا افراد ساکن هر کجای این کره خاکی بتوانند از معلمان کار بلد بدون چالش آموزشی مفاهیم و تکنیک ها را بیاموزند و در این مسیر موفق نیز شوند.

شاید تا چند سال قبل استقبال از سبک آموزش حضوری در آموزشگاه ها بیشتر معقولانه به نظر می رسید اما حال که می‌توان از هنرمندان بدون توجه به محدودیت های فیزیکی، جغرافیایی و زمانی آموخت و آثاری برجسته را نیز به نمایش گذاشت چرا نباید بهره برد؟

در ادامه به برخی از مزایا و برتری های سبک آموزش آنلاین نسبت به یادگیری حضوری که رنج و سختی را کمرنگ کرده است اشاره می‌شود.

آموزش ساده، راحت و بدون دردسر

جلسات آموزشگاه ها معمولا به شکل منظم و هفتگی برگزار می‌شوند که علاقمندان را برای تطبیق با برنامه زندگی دچار مشکلاتی عظیم می‌کند علاوه‌بر آن بازدهی آموزش را نیز گاهی کمرنگ می‌کند اما با آموزش آنلاین تمامی افراد فارغ از دغدغه ها و مشکلات تمام نشدنی زندگی ماشینی می‌توانند تنها با گوشی هوشمند و کامپیوتر از فضای پر طراوت آموزشی بهره بسیاری را شاهد باشند.

پر کردن خلاء های آموزشی

ایران مهد استعداد و نبوغ موسیقیایی است که اغلب به علت محدودیت های جغرافیایی نمی توانند از دانش و تجربه اساتید بنام بهره ببرند اما با محتویات آموزشی آنلاین کسب مهارت از سطح مبتدی تا حرفه‌ای امکان‌پذیر است.‌

کارایی بالا برای افراد پر مشغله

سبک زندگی امروزی بسیاری را وا داشته است که برای تأمین نیاز های خود همواره در تلاش باشند و پیگیری علایق شخصی را در اولویت های انتهایی قرار دهند اما با یادگیری آنلاین ‌تمامی افراد می‌توانند تبدیل به نوازنده ای برجسته شوند و با جسارت در این عرصه پیش بروند.

بهره مندی از آموزشات استاندارد

آثار موسیقیایی اگرچه به واسطه کلام و شعر شنیده و درک می‌شوند اما اگر آوای ساز ناپخته و بی ارتباط باشد مخاطب وقتی برای آن اختصاص نخواهد داد.

زمانی می‌توان امیدوار بود قطعات فاخری را به تصویر کشید که از آموزش استاندارد بهره‌مند بود. سبک آموزشی آنلاین برای تمامی علاقمندان با هر سطح از استعداد کارایی بالایی دارد.

پشتکار و تمرین می‌تواند جسارت فرد را افزایش دهد تا با شاخ و برگ دادن به هنر خود حتی دیگران را نیز به تحسین و حیرت وا داشت.

خنیاگر آکادمی آموزشی نام آشنایی است که به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند تا تمامی افراد بتوانند از محتوا های آموزشی تصویری با کیفیت استفاده کنند و در جوار اساتید بنام و با تجربه شخصیت هنری خود را به درستی شکل دهند.

اگر مایلید خصوصیات منحصر‌به‌فرد این آکادمی را بهتر بشناسید پیشنهاد می‌شود مطالعه ادامه متن را از دست ندهید.

خنیاگر کیست و چه می‌کند؟

خنیاگر مرکز آموزشی آنلاین موسیقی است که با همراهی معلمان کار بلد در تلاش است نقشه راهی ترسیم کند تا تمامی هنرجویان بدون چالش و مشکلات آموزشی به قدری توانمند شوند که علاوه‌بر تسلط با پختگی تمام از نبوغ هنری خود رمز گشایی کنند.

رعایت متد های آموزشی استاندارد

پیشرفت در آموختن تکنیک ها و مفاهیم زمانی میسر است که آموزش متناسب با استاندارد های روز دنیا صورت گیرد.

این آکادمی نیز علاوه‌بر نوآوری فضای با طراوت آموزشی را فراهم کرده است تا هنرجویان با انگیزه و عشق مرز های درونی خود را بشکافند و کارایی بالایی نیز شاهد باشند.

بهره مندی از حضور اساتید برجسته

این مرکز آموزشی برای تدریس مفاهیم و تکنیک های انواع ساز های اصیل ایرانی محتویات ارزشمندی تهیه کرده است که حضور اساتید برجسته می‌تواند بیانگر کیفیت بالای آن باشد.

اساتید خنیاگر

  • آموزش ساز دف همگام با استاد مسعود حبیبی
  • آموزش ساز سنتور همگام با استاد سعید ثابت
  • آموزش هارمونی همگام با استاد نادر مشایخی
  • آموزش ساز عود (بربط) همگام با استاد علی پژوهشگر
  • آموزش ساز ویولن همگام با استاد علی (همایون) رحیمیان
  • آموزش ساز پیانو همگام با استاد سام اصفهانی
  • آموزش تئوری موسیقی همگام با دکتر امیر حسین رمضانی
  • آموزش ساز گیتار همگام با استاد کیوان میر هادی
  • آموزش متد میوزماسل همگام با استاد محمد مهدی بابایی
  • آموزش ساز تار همگام با استاد آزاد میرزا پور
  • آموزش ساز سه تار همگام با استاد طینوش بهرامی
  • آموزش ساز نی همگام با استاد شاهو عندلیبی
  • آموزش ساز هارمونیکا (ساز دهنی) همگام با استاد منصور پاک نژاد

تخصص و مهارت بالا تیم فیلم‌برداری

درک موسیقی و آموزش اصولی زمانی در سبک آنلاین میسر می‌شود که افراد بتوانند با تدریس اساتید ارتباط برقرار کنند و تمارین را پیگیری کنند.

در جلسات آموزشی این آکادمی نیز گروه متخصص و ماهر فیلم‌برداری تمامی نکات از نور پردازی، صدا پردازی و تدوین حرفه‌ای را لحاظ کرده اند علاوه‌بر اینکه نشانگر متحرک همراه‌با کلام استاد قابل مشاهده است که بازدهی بالایی را به همراه می آورد.

دسترسی آسان به محتویات آموزشی

اینترنت و دنیای وب فضای شگفت انگیزی را فراهم کرده است که علاقمندان به یادگیری برای تماشا فقط کافی است سری به سایت خنیاگر بزنند و پس از ثبت نام از این آموزشات بی‌نظیر بهره ببرند.

گارانتی محتویات آموزشی، حل سریع مشکلات آموزشی و استفاده از بسته های آموزشی بروز

تلاش مجموعه بر آن است که هنرجویان بدون سردرگمی مسیر آموزشی را بپیمایند و با آرامش و تمرکز لذت یادگیری را درک کنند.

حضور تیم پشتیبانی قدرتمند و حل چالش‌های آموزشی توسط اساتید می‌تواند کمک کند تا تمامی افراد تبدیل به نوازندگانی برجسته شوند.

گارانتی محتویات آموزشی از دیگر خدمات شگفت انگیزی است که می‌تواند بیانگر کیفیت فیلم های آموزشی باشد علاوه‌بر آن که دریافت بسته های آموزشی بروز برای هنرجویان صورت می‌گیرد تا سواد موسیقیایی خود را گسترش دهند و بر جغرافیای ساز خود بهتر مسلط شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.