گوشی اپل آیفون 11 - قیمت و خرید آیفون 11 - خاص باکس

۴,۳۷۰ بازديد

 

قیمت گوشی آیفون نیازی به گفتن نیست، 80 تا 100 درصد شارژ بسته به نوع استفاده برای طول روز شما کفایت میکند. خوشبختانه خیر! به دلیل اینکه معمولا آیفون با شارژی بیش از 50 درصد تحویل مشتریان داده میشوند و بنابراین نیازی نیست که آنها را فورا پس از تحویل گرفتن به شارژر متصل نمود. کسانی که دغدغه قیمت دارند و در عین حال میخواهند که جدیدترین مدل آیفون را داشته باشند، آیفون SE 2020 بهترین گزینه ممکن است. تمامی مدلهای گوشی های اپل پس از رونمایی جزو بهترین گوشیهای جهان شناخته شدهاند. نمایشگر 6.1 اینچی XR از نوع Liquid Retina LCD و جزو پنلهای نمایشگر روشن محسوب میشود. اینکار باعث آسیب دیدن باتری میشود. همانطور که در بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون به شما آموختیم، این کار کاملا اشتباه است و باعث صدمه جدی به باتری آیفون و کاهش طول عمل آن میشود. اتصال شارژر به تلفن هوشمند برای مدت طولانی موجب آتش سوزی میشود. بعد از رسیدن به شارژ کامل، به مقدار کمی، شارژ گوشی تخلیه میشود و سپس مجددا برای رسیدن به حداکثر میزان شارژ، گوشی دوباره شارژ میشود.

 

اگر صدای آن را نمیشنوید، ایرباد خود را به گوش وصل کنید و سپس اتصال ان را غیرفعال کنید. این پنل در هر شرایطی بهترین بازده را دارد. همچنین کاربران برای خرید گوشی آیفون باید پول زیادی پرداخت کنند و همه افراد قادر به انجام این کار نیستند. راهنمای جامع کار با باتری آیفون به منظور پاسخ به این گونه مشکلات در وب سایت تکراتو قرار گرفته است. اپل به کاربران خود توصیه میکند، هر ماه آیفون را کالیبره کنند، -در بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون نحوه کالیبره کردن آیفون را آموختید- تا دقت تخمین میزان باقی مانده شارژ آیفون حفظ شود، اما اینکار ضروری نیست. هر چند این کیفیت ضدآب بودن در حد گوشی سامسونگ گلکسی S7 و یا نوت7 نیست، هر دو این گوشیها را میتوان تا 30 دقیقه بدون هیچ مشکلی در آب قرار داد. در شرایط نادر، -به طور خاص اگر مالک گلکسی نوت 7 بودهاید! در حالت شب اگر نور واقعا کم باشد، تا 30 ثانیه زمان لازم خواهد بود تا عکس گرفته شود پس باید گوشی را روی پایه قرار داد. ممکن است، شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر، نسبت به شارژ کردن گوشی خود وسواس داشته باشید، مثلا طولانی شدن زمان شارژ آیفون شما را نگران کند، به طور دائم اتصال شارژر به گوشی را چک کنید یا به دنبال راهی برای افزایش سرعت شارژ تلفن هوشمندتان باشید، در ادامه راهنمای جامع کار با باتری آیفون شما را از شر این نگرانیها خلاص میکنیم.

 

راهنمای کار با باتری آیفون جامعترین مطلب به زبان فارسی است که در سه بخش مختلف منتشر شده و به تمام مشکلات باتری های آیفون، خالی شدن سریع باتری، نحوه صحیح شارژ باتری آیفون و شارژ اولیه و همه نکات مربوط به آن میپردازد. اگر از بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون با ما بودهاید، احتمالا پاسخ این سوال را میدانید، اما بله، شما میتوانید اینکار را مانند بسیاری از افراد دیگر انجام دهید. اپل برخلاف رقبای خود، هر سال مدل های متنوعی را ارائه نمی کند و با متمرکز شدن بروی یک گوشی، سعی در ارائه بهترین عملکرد دارد. توجه: دقت کنید که اگر شما از آیفون برای ایجاد هاب اسپات استفاده کرده اید، معمولا یک نوتیفی مبنی بر اتصال موفق و اشتراک گذاری اینترنت دریافت خواهید کرد اما نمی توانید اطلاعاتی در مورد گوشی مشترک شده دریافت کنید. خشاب سیم کارت آیفون 7 و باتری آیفون 7 از آن دسته تجهیزات جانبی هستند که نمونه اصلی آن ها مثل شارژر و هندزفری به وفور یافت نمی شود. ممکن است این مساله، به نظر شما بی معنی جلوه کند، اما با در نظر گرفتن زمانی که هر پیام موجب روشن شدن نمایشگر آیفون میشود، به سادگی این مساله را درک خواهید نمود.

 

برای ساخت این گوشی باید گوشی آیفون 6 پلاس و 6S پلاس را بگیرید و کمی بزرگتر کنید و تمام! آیفون ۸ نمونهای بینقص از کنار هم قرار گرفتن تمام فناوریهای جدید و جذاب است که اپل بار دیگر ثابت کرد در این کار مهارت فوقالعادهای دارد. در سال 2020 اپل شارژر را نیز از جعبه آیفون 12 حذف کرد، به دلیل مسائل محیط زیستی حذف کرد. شاید بهتر باشد پیش از آنکه درباره خرید قطعات آیفون صحبت کنیم، برند اپل را بشناسیم. پس با اپل زووم امروزی باشید و از سفارش جنسخود مطمئن باشید.عزبران در صورتی که توضیحات ذکر شده برایتان کافی نبوده و به مشاوره بیشتر نیاز دارید با کارشناسان اپل زوم همراه باشید در خرید و مشاوره اجناس به شما کمک کنند. در این قسمت یک بار برای همیشه به این معضل پاسخ خواهیم داد. بله، البته، این سوال یک پاسخ طولانی هم دارد. نکته قابل توجه اینکه، پاسخ به هر دو سوال اخیر، بله است! اپل iPhone 11 از لحاظ ظاهری بسیار خاص و مدرن طراحی شده به طوری که کاربر در برخورد اول متوجه ظاهر زیبا این گوشی می شود؛ بدنه این گوشی از جنس فریم آلومینیوم سری 7000 طراحی شده و پنل جلو و قاب پشتی گوشی از جنس شیشه بسیار سخت و مقاوم پوشش داده شده که زیبایی ظاهری مضاعفی به گوشی جذاب آیفون 11 بخشیده است.

روش اتصال آیفون به تلویزیون

در ادامه این مقاله ما قصد داریم به معرفی 4 روش برای وصل کردن آیفون به تلویزیون بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از روش های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

وصل کردن آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل

یکی از ساده ترین روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید آیفون یا آیپد خود را به تلویزیون وصل کنید مربوط به بکارگیری کابل هایی همچون Digital AV Adapter می‌شود که منجر به اتصال آیفون یا آیپد به پورت HDMI تلویزیون خواهد شد. از آنجایی که یک سمت کابل Digital AV Adapter به مادگی HDMI مجهز است، بنابراین شما به یک کابل HDMI هم نیاز دارید که از خروجی تلویزیون به مادگی کابل Digital AV Adapter وصل شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.