راهنمای بهترین خرید روشویی کابینتی

۴,۵۰۶ بازديد

 

 

چرا باید روشویی کابینتی خرید کنیم؟

 

 

 

روشویی های خارجی موجود در بازار

چند سال قبل اگر بازار برند روشویی ها را بررسی می کردید اکثرا روشویی های خارجی با برند هایی از کشور ترکیه، چین و ایتالیایی موجود بود ولی با توجه به قیمت ارز و بعضی از محدودیت هایی که برای واردات روشویی های خارجی به داخل کشور وجود دارد در حال حاضر برند های خارجی به تعداد خیلی کمی در بازار وجود دارد.

بهترین برند های روشویی ایرانی موجود در بازار

همانطور که اشاره شد با توجه به افزایش شدید قیمت ارز و به مراتب افزایش قیمت روشویی کابینتی خارجی شرکت های ایرانی به فکر تولید روشویی کابینتی و روشویی سنگی افتادند. قیمت روشویی کابینتی ایرانی ارزان تر از مدل های مشابه خارجی می باشد در حالی که روز به روز به کیفیت روشویی های تولید داخل اضافه می شود. بیشتر مردم به خرید روشویی کابینتی ایرانی میل نشان می دهند.

 

فرق بین روشویی کابینت دار با روشویی بدون کابینت

روشویی سرویس بهداشتی در دو مدل روشویی کابینت دار و روشویی ساده یا همان بدون کابینت تولید می شود.

روشویی ساده منظور روشویی‌های ایستاده است که معمولا از جنس چینی هستند و در اکثر خانه‌ها استفاده می‌شدند. روشویی های ساده در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شود. اگر می خواهید سرویس بهداشتی متفاوتی داشته باشید و به دنبال تغییر در سرویس بهداشتی خود هستید، پیشنهاد می کنم از روشویی های کابینتی که دارای باکس یا کمد برای نگهداری لوازم بهداشتی و شوینده ‌ها می باشد خرید کنید.

دلیل پر فروش بودن روشویی کابینت دار

خرید کابینت روشویی دار یا روشویی باکس دار به دلیل کاربردی ‌تر بودن بازار فروش بهتر و بیشتری کسب کرده است روشویی کابینتی به دلیل داشتن فضای زیر سنگ روشویی که محل مناسبی برای قرار دادن انواع مواد شوینده و بهداشتی است. خود روشویی ‌های کابینتدار در دو نوع دیواری و پایه‌دار تولید می‌شوند. برای سرویس بهداشتی های کوچک روشویی کابینتی دیواری گزینه بسیار خوبی است که می توانید از زیر آن به عنوان فضای قرار دادن دمپایی سرویس بهداشتی و حتی سطل زباله استفاده کنید.

روشویی های موجود در بازار از چه جنس هایی ساخته شده است؟

روشویی های کابینت دار که از باکس پی وی سی و کاسه روشویی که معمولا از جنس سرامیک چینی و یا گرانیت و کورین ساخته می شود. در حال حاضر کاسه های روشویی از جنس شیشه و فلز نیز تولید می شود

جنس کابینت روشویی ها یا همان قسمت باکس روشویی پی‌وی‌سی و یا چوب است. فقط در نظر داشته باشید که اگر کابینت‌های چوبی استفاده می‌کنید، باید چوب‌ های استفاده شده از چوب های خاص ضد آب استفاده شود که در مقابل رطوبت بالا در سرویس بهداشتی و یا حمام مقاوم باشد.

 

  استاندارد ابعاد روشویی های موجود در بازار

اکثر برند های برای هر نوع سرویس بهداشتی بزرگ و کوچک، روشویی با ابعاد و اندازه‌های متفاوت طراحی و تولید کرده اند.به راحتی شما می توانید از فروشگاه اینترنتی کالا118 انواع روشویی را خرید کنید.برای واحد های آپارتمانی کوچک روشویی هایی با سایز های کوچک به راحتی می توانید انتخاب کنید حتی در صورتی که سایز دلخواه خودتون را پیدا نکنید می توانید از یکی از شرکت های تولید کننده د رخواست بدید تا بر حسب سایز دلخواه شما روشویی تولید کنند. ارتفاع استاندارد روشویی 80 سانتی‌متر است و در مورد عرض روشویی از 50 سانتی متر تا 120 سانتی متر متغیر هستند. شما می‌توانید برحسب نیاز و اندازه قد اعضای خانواده، ارتفاع آن را بیشتر یا کمتر در نظر بگیرید. عمق یا همان از دیوار تا جلوی روشویی استاندارد 40 تا 55 سانتی‌متر است.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.