بهترین وکیل ملکی تهران

۴,۶۹۲ بازديد

آشنایی به مباحث ملکی آنجایی اهمیت بسزایی پیدا کرد که با تدوین اولین قوانین در این حوزه که همه روزه به تعداد آن نیز اضافه می شود و همچنین پیچیدگی های حقوقی این مباحث و ارزش ریالی اموال غیرمنقول، همگی باعث شد تا اشخاص به اهمیت مراجعه به افراد صاحب علم و فن لازم حقوقی، جهت پیگیری مشکلات ملکی خود بیش از پیش پی برده و به وکیل ملکی که صاحب نظر ترین شخص در حوزه دعاوی مربوط به املاک و اموال غیرمنقول است و تخصص لازم را دارد مراجعه کرده تا اقدام به رفع مشکل کنند بهترین وکیل ملکی تهران آماده مشاوره حقوقی در زمینه معاملات اموال غیر منقول و رفع مسائل حقوقی آن می باشد.آی وکیل

دعاوی ملکی چیست

به مجموعه ای از دعاوی که موضوع آن، ارتباط اشخاص با اموال غیر منقول است، گفته می شود که هر روز نیز به تعداد این دعاوی و پیچیدگی های آن اضافه می گردد و همین موضوع اهمیت خدمات حقوقی بهترین وکیل ملکی تهران را نمایان می کند.

بهترین وکیل ملکی تهران کیست

بهترین وکیل ملکی تهران در واقع به وکیلی گفته می شود که با اخذ پروانه پایه یک دادگستری شهر تهران، حائز شرایط قبول دعاوی از جمله دعاوی ملکی در شهر تهران شده و مجوز فعالیت در پایتخت را دریافت کرده است امری که مستلزم احراز شرایط علمی لازم ، توسط کانون وکلای دادگستری مرکز می باشد.

در واقع اشخاصی که قصد اقامه دعاوی ملکی در شهر تهران را دارند با مراجعه به بهترین وکیل ملکی تهران که پروانه وکالت در شهر تهران را اخذ کرده است، می توانند از خدمات تخصصی تری بهره ببرند که در این مقاله به گوشه ای از آن خواهیم پرداخت.

گستره دعاوی ملکی

لازم به ذکر است که دعاوی ملکی در پاره ای از موارد حقوقی و در مواردی کیفری است

از جمله دعاوی حقوقی رایج در زمینه ملکی می توان به دعاوی تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار شهرداری، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، تخیله محل استیجاری، سرقفلی، خلع ید از ملک، تقسیم و افراز املاک مشاعی، قرارداد مشارکت در ساخت، اختلافات مربوط به پیش فروش آپارتمان تصرف عدوانی، ممانعت از حق، مزاحمت، اجرت المثل ایام تصرف، الزام به تحویل ملک، فسخ مبایعه نامه، اقاله قرارداد خرید و فروش ملک، دستور فروش ملک مشاع، الزام به تنظیم سند رسمی صلح سرقفلی، تسلیم مبیع معامله غیرمنقول، تجوز انتقال منافع به غیر، ابطال سند رسمی، ابطال مبایعه نامه، اثبات مالکیت، مطالبه ثمن معامله، استرداد ثمن معامله، تائید فسخ قرارداد، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، ابطال اجاره نامه، اثبات حق ارتفاق، اثبات حق انتفاع، الزام به انجام تعمیرات اساسی عین مستاجره، الزام به فک رهن، اثبات وقفیت، تعدیل اجاره بها، تائید انفساخ قرارداد، درخواست صدور حکم تولیت، مطالبه اجور معوقه، مطالبه خسارات مربوط به اموال غیرمنقول، ابطال اجرائیه ثبتی، ابطال مزایده و غیره اشاره کرد، همانطور که ملاحظه می کنید کثرت دعاوی حقوقی ملکی نیازمند بهره گیری از خدمات حقوقی بهترین وکیل ملکی تهران است تا موفقیت دراین زمینه تضمین گردد.

در ادامه به نمونه ای از دعاوی کیفری مطرح در دادگستری می پردازیم که بیشترین آمار مراجعین را به خود اختصاص داده است که می توان به دعاوی فروش مال غیر، معامله معارض، معرفی ملک دیگری به عنوان ملک خود، تخریب عمدی، جعل سند، دعاوی سه گانه تصرف عدوانی مزاحمت و ممانعت از حق که استثنائا قابلیت طرح در دادگاه حقوقی را نیز دارد اشاره کرد که همه این دعاوی در حوزه تخصصی و فعالیت وکیل ملکی قرار دارد و لازمه بهترین وکیل ملکی تهران این است که اشراف کافی و جامع به تمامی دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به حوزه اموال غیرمنقول داشته باشد.

اهمیت مراجعه به بهترین وکیل ملکی تهران

دعاوی ملکی ماهیتا دعاوی پیچیده و تخصصی هستند که نیازمند تسلط به قوانین خاص زیادی می باشد علم و اطلاع از این قوانین فقط از بهترین وکیل ملکی تهران بر می آید که حوزه فعالیت خود را دعاوی مربوط به املاک انتخاب کرده و در این زمینه تخصص لازم را کسب کرده است.

در واقع نحوه طرح دعوا و انتخاب عنوان درست برای دادخواست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که هر دادخواست و موضوع دعوی، فقط یک بار قابلیت طرح در دادگستری دارد و انتخاب عنوان اشتباه می تواند مسیر موفقیت در پرونده را برای همیشه مسدود کند، بهترین وکیل ملکی تهران می تواند با تخصص و تبحر خود در این زمینه، فرایند دادرسی را به بهترین شکل به جریان انداخته و مدیریت کند.

برای نمونه باید متذکر شد وقتی شخصی ملک دیگری را تصرف می کند، بهترین وکیل ملکی تهران می تواند با تشخیص صواب خود تصمیم بگیرد مسیر دعوی حقوقی را طی کند یا به طرح دعوی کیفری بپردازد.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد اهمیت انتخاب عنوان درست برای یک دعوی، جایی نمایان خواهد شد که با طرح دعوی نادرست مثلا دعوای حقوقی به جای کیفری و بالعکس می تواند حق شکایت کیفری و طرح دعوی حقوقی را برای همیشه از شخص سلب کند. بنابراین واضح است که با کمک بهترین وکیل ملکی تهران می توانید دعوی را در مسیر درست خود هدایت کرده و احقاق حق کنید.

نیاز به بهره مندی از خدمات بهترین وکیل ملکی تهران با توجه به مهم بودن و ارزشمند بودن موضوع خواسته که همان مال غیرمنقول است و در شهرهای بزرگ از جمله تهران که با افزایش روزافزون بهای املاک مواجه هستیم روشن است و بیش از هر دعوی دیگری احساس می شود.

انواع مختلف آزمون آیلتس کدام است؟

آزمون آیلتس 2021 هم مثل بقیه آزمون های آیلتس گذشته به دو صورت آیلتس آکادمیک (IELTS Academic) و آیلتس عمومی (IELTS General Training) برگزار می شود. آیلتس آکادمیک مختص متقاضیانیست که مایل به ادامه تحصیل در یک کشور خارجی هستند. افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیلات متوسطه یا کسب تجربه کاری به کشورهای بزرگ انگلیسی زبان بروند نیز باید در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنند.

علاوه بر این، برای مهاجرت به کشورهایی که جزو اقتصادهای بزرگ دنیا هستند مثل انگلیس، کانادا، نیوزیلند و استرالیا نیز به مدرک آیلتس جنرال نیاز دارید. همچنین شرط اکثر موسسات مشهور آموزشی در سراسر جهان برای پذیرفتن دانشجوی خارجی، کسب نمره کل 7.0 و نمره 6.5 در هر بخش آزمون آیلتس است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.