مارکتینگ اینستاگرام

۴,۴۱۰ بازديد

آیا می دانید که امروزه بازاریابان بسیاری به سمت اینستاگرام کشیده شده اند ؟ آیا می خواهید بدانید که کسب و کار شما چگونه می تواند از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام استفاده کند؟ در این مقاله ، به روش های مختلف مارکتینگ اینستاگرام برای تقویت بازاریابی کسب و کار شما خواهیم پرداخت.

چرا مارکتینگ اینستاگرام ؟

در چند سال اخیر ، استفاده از اینستاگرام توسط برند ها و کسب و کارها بسیار افزایش یافته است. با میلیون ها کاربر ، اینستاگرام به فرصتی مناسب برای برندها تبدیل شده است تا پیام ها و عکس های خود را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارند.

وقتی اینستاگرام شروع به کار کرد ، صرفاً راهی برای اشتراک گذاری عکس با طرفداران بود و ارزش بازاریابی زیادی نداشت. با این حال ، در چند سال گذشته اینستاگرام ثابت کرده است که بستر موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان جدید می باشد. هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی خود ، این سکوی عالی و استفاده نشده را فراموش نکنید.

در ادامه به بیان چند روش مارکتینگ اینستاگرام که می توانید برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید می پردازیم.

 

 

برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر ، هر چه سریعتر به اینستاگرام بپیوندید

کاربران مدت طولانی منتظر بودند تا علاوه بر امکان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام ، بتوانند از نسخه وب اینستاگرام هم بهره مند شوندبا اینکه اینستاگرام در هر دو دستگاه اندرویدی و آیفون موجود بود ، اما هنوز هم بسیاری از افراد مایل به دسترسی به اینستاگرام از طریق وب سایت بودند.

راه اندازی پروفایل های اینستاگرام در نوامبر 2012 به بازاریابان این فرصت را داد تا علاوه بر هدف قرار دادن کاربران تلفن همراه ، به کاربران سایر پلتفرم ها نیز دسترسی داشته باشند.
با استفاده از مارکتینگ اینستاگرام کسب و کار و برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و از فروش بیشتر محصولات خود لذت ببریدمارکتینگ اینستاگرام نیاز به استراتژی هوشمندانه دارد که با استفاده از متخصصان گلد فالوور می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

تصاویر اینستاگرام یک فرصت عالی به کسب و کار شما ارائه می کند و به مخاطبان شما بینش بهتری از شرکت شما می دهدشما می توانید از قسمت های مختلف شرکت خود برای جذب بیشتر مشتری و کاربر و فالوور استفاده کنیدبا استفاده از پست ها و استوری اینستاگرام می توانید ، انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی برای ارائه محصولات خود به کاربران داشته باشید.

از اکانت اینستاگرام خود برای ایجاد استوری های جذاب استفاده کنیدبا استفاده از اینستاگرام می توانید تصاویر یا اطلاعات تماس و یا لینک وب سایت یا تصاویر کارمندان خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین اطلاعات جذابی که برای کاربران مفید خواهد بود ، ارائه دهید.

ایجاد درگیری و تعامل بیشتر با کاربران با مسابقات مختلف و مارکتینگ اینستاگرام

اینستاگرام به یک سکوی محبوب برای استفاده از مسابقات مختلف که اغلب منجر به افزایش فالوورهای شما می شود تبدیل شده استمسابقات در اینستاگرام به راحتی انجام می شودشرکت ها می توانند به راحتی از کاربران بخواهند با استفاده از برچسب زدن به تصاویر خود ، از هشتگ خاصی برای مسابقه استفاده کنند.جستجوی تصاویر از طریق عکس ها آسان است ، از دیگران بخواهید که تصاویر مورد نظر شما را لایک کنند و دیگران را منشن و یا کامنت بگذارند.

سونی نمونه بسیار خوبی است که در چند کمپین خود از مسابقات عکس استفاده کرده استآنها پس از موفقیت در مسابقه تصویری #SonyX ، تصمیم گرفتند دوباره آن را با #Sonylove امتحان کنندبرای این مسابقه ، سونی از مردم خواست که ابتدا آنها را در اینستاگرام دنبال کنند و سپس تصاویری از هر چیزی را که نشان دهنده "عشقاست ، ارسال کنندتصاویر می توانند هر چیزی باشند که نشان دهنده عشق به شما باشد ، مانند یک شخص ، محصول ، مکان یا هر چیز دیگریهر روز به طور تصادفی یک نفر انتخاب می شد تا یک کارت هدیه 50 دلاری دریافت کند.برندگان دیگر برخی از کالاهای جدید سونی را بر اساس تناسب با موضوع ، اصالت ، خلاقیت و تکنیک دریافت می کنندمسابقه سونی نمونه ای عالی از چگونگی جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام و افزایش تعامل طرفداران اینستاگرام با برند شما است.

درست مانند هر بستر دیگر در شبکه های اجتماعی ، مهم است که مرتباً محتوای جذاب ارسال کنیدو همچنین یک مسابقه را در نظر بگیرید تا به طرفداران یادآوری کنید که چرا باید از مارک شما خرید کننداین روش یک روش عالی برای ایجاد درگیری و تعامل بیشتر با کاربران می باشد.

 

مارکتینگ اینستاگرام جایزه دادن به فالوورها با کدهای تبلیغاتی

هنگام ارسال عکس های خود ، به چیزی فکر کنید که توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند و آنها را با پست های شما درگیر نگه داردبه فالوورهای خود پاداش دهید تا تصاویر شما را جستجو کرده و توضیحات را بخواننداین روش برای برندها یکی از بهترین روش های مارکتینگ اینستاگرام محسوب می شود چرا که باعث می شود کاربران از محصولات شما خرید کنند و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دریابید که مخاطبان شما چه می خواهند و از آن استفاده کنید تا آنها را درگیر نگه داریداین روش ، روشی است که باعث می شود مخاطبان کسب و کارها در شبکه های اجتماعی هیجان زده و درگیر باشندبه اطلاعاتی که در مورد مخاطبان خود می دانید ، از اطلاعات جمعیتی آنها تا چیزی که توجه آنها را جلب می کند ، فکر کنید و در هنگام تنظیم تقویم سرمقاله خود برای اینستاگرام این موضوع را در نظر بگیریدبله ، داشتن تقویم سرمقاله برای حفظ تولید محتوای مداوم مفید است.

قبل از افزودن کدهای تبلیغی به کمپین خود ، در مورد اینکه آیا آنها با مخاطبان شما ارتباط دارند ، فکر کنیداگر اینگونه باشد ، روش های منحصر به فرد یا خلاقانه ایی برای به اشتراک گذاری آنها در اینستاگرام پیدا کنیدنه تنها فالوورهای شما از این کدها قدردانی می کنند ، بلکه باعث جذب دیگر افراد به سمت برند و کسب و کار شما می شود.

 

 

7 ویژگی یک دوست خوب:

1 -یک دوست خوب همیشه در دسترس است

یک دوست خوب در برنامه اش دوستی را در اولویت قرار می دهد. دوستی معنادار و پایدار یک محصول فرعی نیست، بلکه با گذاشتن وقت و انرژی، به صورت آگاهانه و عمدی و از ته قلب ایجاد می شود. بنابراین نقطه ی شروع یک دوستی پایدار مستلزم صرف وقت برای آن رابطه است. یکی از چیزهایی که پیوند دوستی را ضعیف می کند این است که افراد به خوبی برای بودن با دوستانشان وقت نمی گذارند. اگر شما عمدا برای دیدن آن ها وقت نگذارید روابط دوستی کم کم سست می شوند و بعد از مدتی دوستی از بین خواهد رفت .

2 -یک دوست خوب شنونده است

کلید اصلی یک ارتباط متوازن، توجه هوشیارانه و گوش دادن به طرف مقابل است. کسانی که شنونده ی خوبی هستند، احساسات طرف مقابل را قبول دارند. این امر به این معنی است که حرف های طرف مقابل منطقی است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.