آموزش قانون جذب

۳,۸۲۳ بازديد

قانون جذب کمک می کند تا افراد بتوانند اهداف خود را با تمرکز بر ذهن خود و به طور عمدی جذب نمایند. استفاده از شیوه های تفکر مثبت، راهکار ها و قوانین مربوط به خود را می طلبد که فراگیری آن ها می تواند مسیر رسیدن شما به آرزو های تان را هموار ساخته و زندگی شما را تغییر دهد.

جذب افکار منفی با فکر کردن به آن و نیز جذب افکار و رخداد های خوب با کمی تمرکز و مراقبت امکان پذیر بوده و افراد باید بدانند که با کمک انرژی کائنات و به کار گیری درست قانون جذب می توانند به اهداف و خواسته های خود نائل شوند.

متفکران قرن حاضر بر این باورند که چنانچه شما بتوانید انرژی خود را با انرژی کائنات همسو سازید، از آن جایی که نیرو های همسو می توانند به جذب یکدیگر بپردازند، بنابراین شما نیز می توانید افکار مثبت خود را تنها با نیروی ذهن و باور داشتن آن، جذب کرده و گامی مهم در زندگی خود بردارید. آموزش قانون جذب و نیز فراگیری ترفند های استفاده از این قانون قادر است تا زندگی را تحت تاثیر همه جانبه ی خود قرار داده و خواسته های درونی شما را محقق سازد. 

براساس این قانون شما می آموزید که هر آنچه را که درباره ی آن فکر می کنید، برای شما محقق می شود. حال آن که اگر به مسائل خوب بیندیشید همان را جذب کرده و اگر به مسائل بد فکر کنید نیز آن را جذب خواهید نمود. همچنین مطابق این قانون، تمرکز بر روی هر مسئله ای، می تواند آن را قوی تر کرده و موجبات فراهم شدن آن برای شما مهیا شود. چه آن که به مسائل خوب و مثبت فکر کنید و چه به مسائل بد و نگرانی ها، باعث می شوید که آن ها قوی تر شوند و در زندگی شما جریان یابند.

علاوه بر این تمرکز بر احساسات در تصمیمی گیری ها نیز می تواند از دیگر روش های جذب خواسته ها باشد که شما می توانید به این طریق رضایتمندی بیشتر را در زندگی خود تجربه نمایید.

جایگاه دین در قانون جذب

در پاسخ به سوال بسیاری از افراد که می پرسند آیا قانون جذب نوعی جادو و خلاف آموزه های دینی می باشد، بایستی بگوییم که یادگیری قانون جذب نه تنها امری غیر دینی نیست بلکه در این آموزش ها، شما فرا می گیرید که چگونه به فلسفه ی وجودی خود و ارتباط با خدا دست پیدا کنید. چرا که بدون شک همه ی علوم به دست پروردگار یکتا امکان پذیر بوده و تنها نیروی جهان هستی خداوند متعال است. 

در واقع عاملی که باعث می شود به تصور برخی افراد، استفاده از این قانون برخلاف عقاید ما باشد، همان دست تقدیر پروردگار است که ما تنها با آموزش و تمرکز بر ذهن و تفکر خود و تمرین فرا می گیریم که چگونه به جذب عوامل مختلف پرداخته تا زندگی مطابق با خواسته های مان را بسازیم.


مطابق با فرمایشات حضرت عیسی علیه السلام شما با افکار و احساساتتان زندگی خود را رقم می‌زنید. در واقع آدمی به هر آن چه که بیاندیشد، آن را جذب کرده و برایش رخ خواهد داد. 

در قانون جذب امروز چنانچه صبح پس از برخواستن از خواب تصور کنیم که روز سختی را در پیش خواهیم داشت، اینگونه است که تمامی ذرات عالم دست در دست هم می دهند تا شرایط را به گونه ای مهیا کنند که آن چه که شما در تصورتان است رقم بخورد. در واقع اتفاقاتی که در زندگی روزمره ی ما می افتند، ساخته و پرداخته ی تفکرات ما هستند و حال چرا از این افکار به نفع آرزو ها و خواسته های مان استفاده نکنیم؟

هر چه بیاندیشید و احساس کنید، تمام آنچه برایتان رخ می‌دهد و در زندگی تجربه می‌کنید را رقم می‌زند. اگر فکر و احساس می‌کنید: ” امروز، روزی سخت و پرتنش پیش رو دارم ” آن‌وقت تمام افراد، شرایط، و وقایعی که روزتان را سخت و پرتنش خواهند ساخت سوی خود جذب می‌کنید.

قانون ریاضی و فیزیک کائنات

قانون جذب با علوم مختلفی همچون روانشناسی، ریاضی، فیزیک، فلسفه و ... هم سو بوده و در واقع می تواند شاخه ای از این علوم باشد. علوم مختلف برای رشد و کمال انسان هستند و چه بسا که رشد و کمال ما رسیدن به اهداف و خواسته های مان باشد.

این قانون درواقع قانون ریاضی و فیزیک جهان هستی می باشد. مطابق با قوانین جذب هر عملی عکس العملی دارد و آن چه را که ما همه روزه از محیط، اشخاص و کائنات دریافت می کنیم، دقیقا نقطه ی مقابل همان چیزی است که به زندگی بخشیده ایم. 

مطابق آموزش های قانون جذب، هر آن چه که افکار و احساسات ما بروز می دهند درست همانند یک آهن ربا همان ها را نیز دریافت می کنند. به طور مثال سلامت، ثروت و مقام و دیگر اتفاقات خوب زندگی تنها برای افرادی به واقعیت تبدیل می شود که افکار مثبت خود را در این خصوص بروز داده و آن را به سمت خود جذب می نمایند.

امیر شریفی که خود یکی از افراد صاحب سبک در این زمینه می باشد تلاش می کند تا با آموزش مهارت های خود به علاقمندان، بتواند گامی موثر در جهت پیشرفت و استفاده از قدرت تفکر و در نتیجه  احساس رضایتمندی در افراد و جامعه شود. این پیشکسوت دوره های آموزشی قانون جذب با برگزاری دوره های تخصصی که در هر دوره چیزی بالغ بر ۳۶۰۰۰ نفر در آن ثبت نام می کنند، توانسته تا به طور عملی قانون جذب را به افراد آموزش داده و از این طریق کمک کند تا انرژی های جهان در جهت خواسته های ما حرکت نمایند.

دوره ی 9 ماهه ی کارشناس جذب شوید امیر شریفی به شما کمک می کند تا بر اساس ظرفیت ها، توانایی ها و خواسته های تان گام برداشته و سیر صعودی پیشرفت تمرکز بر روی افکار را خودتان در زندگی روزمره ی خود مشاهده نمایید. امیر شریفی اذعان می دارد که من به این دوره اطمینان کامل دارم، تا جایی که اگر کسی در 3 ماهه ی اول دوره ها تغییراتی را در خود مشاهده نکرد، می تواند هزینه های پرداخت شده را به طور تمام و کمال باز پس گیرد. او می گوید من از چیز هایی حرف می زنم که ذره ذره و با تمام وجود ادراک شان کردم و در نتیجه به گفته ها و آموزه های خود ایمان دارم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.