برنا اندیشان :: دانلود کارگاه و سمینار روانشناسی

۴,۱۲۷ بازديد

هدف غریزی انسان در زندگی، رسیدن به کمال است. به این منظور انسان برای بهبود و توسعه مهارت‌های فردی خود می‌کوشد. بهبود مهارت‌ها به معنای بهتر کردن آن مهارت‌هایی است که انسان دارد و توسعه مهارت‌ها به معنای اضافه کردن مهارت‌هایی است که انسان قبلاً نداشته است. برای بهبود و توسعه مهارت‌های فردی خود باید سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده و از بهترین منابع آموزشی استفاده کنیم. به این منظور، در این صفحه به معرفی یکی از بهترین منابع آموزشی برای بهبود و توسعه مهارت‌های فردی می‌پردازیم: برنا اندیشان :: دانلود کارگاه و سمینار روانشناسی

 

حوزه‌های موضوعی کارگاه‌ها و سمینارهای روانشناسی

در وبسایت «برنا اندیشان» می‌توانید به جدیدترین و برترین محصولات آموزشی در حیطه‌های روانشناسی شامل سمینار و کارگاه روانشناسی و سخنرانی های روانشناسی با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید.

حوزه‌های موضوعی این سمینارها، کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود:

           ·       افسردگی؛

           ·       ترس و اضطراب و وحشت؛

           ·       ازدواج و طلاق و زوج درمانی؛

           ·       شناخت درمانی؛

           ·       اختلالات شخصیت؛

           ·       خانواده.

 

برنا اندیشان فقط محدود به روانشناسی نیست

محصولاتی که در وب سایت «برنا اندیشان» ارائه می‌شود محدود به مباحث روانشناسی نیست. علاوه بر مباحث روانشناسی شما می‌توانید به سایر آموزش‌ها همچون پزشکی، فلسفی، موفقیت، آموزش زبان‌های خارجه، کتابهای صوتی، پکیج‌های آموزشی کسب درآمد و بسیاری دیگر از محصولات آموزشی نیز دسترسی داشته باشید.

در کنار محصولات آموزشی برنا اندیشان، می‌توانید از مطالب مفید و آموزشی که در بخش وبلاگ و مقالات این سایت منتشر می‌شود نیز بهره‌مند شوید. این مطالب در حیطه‌های موضوعی روانشناسی (بالینی و عمومی)، روانکاوی، بیوگرافی، تاریخ، معرفی فیلم و کتاب و موضوعات متنوع دیگر منتشر می‌شود.

فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان از تعامل شایسته‌ای با کاربران خود برخوردار است. در صورتی که دوره آموزشی مورد نظر خود را در بین محصولات این سایت نیافتید، درخواست‌های خود را برای این سایت ارسال بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.