قیمت خرید النگو طلا

۴,۴۱۰ بازديد

قیمت النگو طلا یکی از مهمترین و با ارزش ترین جواهرات برای هر بانویی است. که با مدلهای جدید النگوهای گشاد و آینه ای طرح ایرانی و خارجی ارائه می شوند ، مدل های هندی دخترانه و زنانه ، عاشقان زیبایی شیک ، جهت راهنمایی خرید محصولات برای خریداران.

 

تلاش برای یافتن بهترین مدل های النگو با قیمت مناسب ، جذابیت خاص به عنوان هدیه ویژه شخصی که دوستش دارید و می خواهید یک روز خاص را با این هدیه ارزشمند به او تبریک بگویید.

النگوها بیشتر خانمها دوست دارند و جذابیت خاصی با خود دارند و همیشه دوست دارند جذاب و شیک باشند. بیشتر خانم ها به جای النگو از النگو استفاده می کنند یا حتی برای بهتر دیده شدن از هر دو النگو استفاده می کنند. این النگو یک مزیت ویژه دارد که استفاده آن برای استفاده روزمره و عروسی و سایر موارد آسان است.

 

این النگو از طلای 18 عیار با طول تقریبی 5.5 سانتی متر ساخته شده و مناسب خانم ها می باشد ، دارای کد AL09W بوده و با برش سفید یا نقره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول از طلای 18 عیار ساخته شده است. شایسته خانم های زیبا و شیک. طول تقریبی النگو 6 سانتی متر و حداقل قطر النگو 6 سانتی متر و حداکثر قطر النگو 6 سانتی متر ابعاد تقریبی صفحه 0.1 × 1.4 × 6 سانتی متر است و با طرح تراش طلا ایجاد و ساخته شده است.

بررسی مشخصات النگو طلای 18 عیار با قطر براکت 5.7 سانتی متر دارای برش و جلوه ای براق است. و طول تقریبی این محصول بر اساس سانتی متر است. و وزن آن 24310 گرم است. محاسبه شده با قیمت فعلی بازار طلا. با کلیک بر روی دکمه بالا می توانید توضیحات کامل و کلی این محصول را مشاهده و خریداری کنید.

یکی از مدرن ترین و محبوب ترین زیور آلات در بین خانم ها النگو است که اخیراً با طراحی های زیبا و جذاب به زیبایی خالقین و طراحان این صنعت افزوده شده است. وی می افزاید که وی در بین زنان بسیار محبوب است. النگوی که در اینجا به شما پیشنهاد می شود با آبرنگ سفید و طلایی تزیین شده است که با برش های مات و براق آن جذاب شده است. عرض این النگو 15 مایل است و برای زنانی که اندازه این النگو سه عدد است مناسب و از نظر استحکام بسیار مناسب است.

این مدل فوق العاده با انگشتر پهن یکی از زیباترین مدل ها با قیمت گران است. بیشتر خانم ها عادت کرده اند برای داشتن زندگی زیبا جذابیت بیشتری داشته باشند. با مشخصات آنلاین 16.08 گرم طلای 18 عیار در وب سایت فروشگاه های آنلاین موجود است.

 

با یک النگو به اندازه 3 با یک النگو به اندازه 6 * 6 * 2.5 سانتی متر ، طول تقریبی النگو 6 سانتی متر است که برای خریداران در نظر گرفته شده است.

این النگوهای طلای G236 طلای 18 عیار با وزن های 2.28 ، 2.30 و 3.18 گرم در اندازه های مختلف هستند که در سایر مشخصات دقیق ذکر شده اند. برای آن دسته از افرادی که زیبا هستند و این مدل ها را دوست دارند مناسب برای دختران و خانمها با وزن و اندازه های مختلف در وب سایت فروشنده موجود است.

یک النگو پهن و جذاب ساده برای خانم هایی که علاقه زیادی به جواهرات دارند و دوست دارند طلای گرانبها و زیبایی را روی مچ خود داشته باشند. که یک سرمایه گذاری عالی است که با گذشت زمان گران خواهد شد. به نظر من این مدل النگو مدل آینه ای است که جذابیت خاصی دارد.

النگو مدل G170 که طلای 18 عیار است ، با اندازه و وزن 18350 گرم برای خریدار طراحی و ساخته شده است. و طول تقریبی النگو 4.7 سانتی متر و حداقل و حداکثر قطر النگو 7 سانتی متر است.مدل النگو آینه ای عریض ، اندازه 4 برای خرید آنلاین ارائه شده است. برای دیدن مدل های استیل به وب سایت فروشنده مراجعه کنید.

این مدل النگوی است که برای راهنمایی خرید شما ارائه شده است. این یکی از زیباترین مدل های جواهرات است که جذابیت بیشتری دارد. و با وزن 7.11 گرم با طراحی اسپرت ، به خانم های زیبا توصیه می شود. ابعاد تقریبی آن صفحه 0.1 × 0.1 × 1.4 × 6.5 سانتی متر است و النگو سفید طراحی شده و در نهایت اندازه النگو: شماره سه 0.1 0.1 1.4 × 6.5 برای دوستداران زیبایی مد معرفی شده است.

 

اخرین حرف

این راهنمای انتخاب خرید ، خرید 10 مدل النگو پرفروش را به همراه مشخصات و نظرات مثبت و منفی مصرف کنندگان و خریداران ارائه می دهد. تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید و از خرید خود راضی باشید. سرانجام ، لیست قیمت روز موجود در بازار به شما ارائه می شود. تا بهترین خرید را در بین قیمت ها داشته باشید. و اگر در مورد محصولات نظر یا پیشنهادی دارید ، در قسمت زیر ثبت نام کنید تا به دوستان خود در خرید کمک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.