چرا باید سیستم دزدگیر اماکن خریداری کنیم

۴,۴۳۰ بازديد

طبق گزارش ها و آمارها، سالانه سرقت های زیادی در شهرهای مختلف انجام گرفته و در برخی مواقع چون دوران تعطیلات نوروز، این آمار شدت بیشتری پیدا می کند. جالب است بدانید که در ایالات متحده، هر 13 ثانیه یک سرقت از یک خانه، اتفاق می افتد که البته این آمار در کشور ما، به مراتب پایین تر است. خرید سیستم دزدگیر اماکن در کشورهای مختلف از جمله ایران، یکی از بهترین راهکارها برای کاهش ریسک سرقت است.

اما جالب است بدانید که علی رغم تمام این ریسک ها و مشکلات ناشی از آن، هنوز عده زیادی از مردم به خرید دزدگیر اماکن اقبال نشان نداده و حتی در مورد این تجهیزات و مزایای استفاده از آن ها، به درستی نمی دانند. ساتو الکترونیک ارائه دهنده انواع دزدگیرهای اماکن، بهترین راه حل های انتخاب و نصب این تجهیزات امنیتی را به کاربران خود ارائه می دهد.

C:UsersvansanAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.Wordtttt.gif

مزایای خرید دزدگیر اماکن

اگر چه در ابتدا به نظر می رسد که خرید، نصب و راه اندازی، پرداخت هزینه، مواجه شدن با هشدارهای کذب و ... از مشکلاتی باشند که با اضافه کردن سیستم های دزدگیر اماکن به منزل و محل کار، با آن ها روبرو خواهید بود؛ اما مزایایی که این سیستم ها با خود همراه دارند، به مراتب ارزشمندتر محسوب می شوند.

از جمله مزایای این سیستم ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سیستم های دزدگیر اماکن از اشیاء ارزشمند شما محافظت می کند

این البته فایده ای است که اکثر مردم بلافاصله به آن فکر می کنند. احتمالاً همه ما کسی را می شناسیم که به دلیل دستبرد به خانه، وسایل الکترونیکی، جواهرات یا سایر کالاهای با ارزش خود را از دست داده است. این فاجعه زمانی پیچیده می شود که این مورد یک میراث خانوادگی غیر قابل جبران باشد. در حالی که استفاده از گاوصندوق خانگی می تواند به محافظت از وسایل غیر قابل جبران و ارزشمند کمک کند، اما یک سیستم امنیتی خانه دارای زنگ خطر است که می تواند بسیاری از سارقین احتمالی را بترساند و در صورت اقدام شخصی برای ورود به سیستم، پلیس را مطلع کند.

2. مانع جرم می شود

مطالعه سال 2009 توسط راتگرز نشان داد، با افزایش تعداد سیستم های امنیتی خانه در یک منطقه، تعداد سرقت های مسکونی در آن منطق ، حتی برای افرادی که سیستم امنیتی خاص خود را ندارند، کاهش می یابد. داشتن یک سیستم امنیتی و دزدگیر اماکن نه تنها از شما محافظت می کند، بلکه به جلوگیری از جرم کمک کرده و محله امن تری را برای همه ایجاد می کند.

3. دسترسی از راه دور به خانه شما را ممکن می کند

اکنون سیستم های امنیتی مدرن به شما امکان می دهند زمانی که در خانه نیستید از طریق تلفن خود، بر محیط داخلی کنترل داشته باشید. بسته به مدل دزدگیر اماکن و هماهنگی آن با دوربین مداربسته، می توانید دوربین های امنیتی نصب شده در سراسر خانه خود را کنترل کنید، همچنین می توانید ترموستات های هوشمند، قفل های هوشمند بدون کلید، روشنایی هوشمند و سایر دستگاه های هوشمند را در هر اتاق از خانه خود کنترل نمایید.

5. مشکلات آتش سوزی یا نشتی گاز را به شما اطلاع می دهد

اگر هشدارهای دود یا ردیاب های مونوکسیدکربن هنگام خارج شدن از خانه خاموش شوند، می توانید اعلان لازم را از طریق دزدگیر اماکن دریافت کنید. بسته مدل سیستم امنیتی، حتی می توانید آن را طوری تنظیم کنید که بلافاصله به آتش نشانی اطلاع رسانی مستقیم داشته و به این شکل فوت وقت را کاهش دهید.

6. آرامش خاطر ایجاد می کند

راه اندازی دزدگیر اماکن و یک سیستم امنیتی کامل در منزل یا محل کار، باعث ایجاد آرامش خاطر در شما و سایر اعضای خانواده خواهد شد. به این شکل دیگر دغدغه ای در خصوص ورود غیرمجاز اشخاص به منزل، هنگامی که خود حضور داشته یا در جای دیگری بوده و منزل خالی یا در اختیار کودکان است؛ نخواهید داشت. به این شکل آرامش به مراتب بیشتری را احساس و تجربه خواهید کرد و طعم زندگی برای شما دلچسب تر خواهد بود.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید افزودن یک سیستم امنیتی به خانه شما یک لایه اضافی از دفاع در برابر هرگونه مزاحم بالقوه فراهم می کند. اجاره ای یا مالکیتی، می توانید از مزایای همراه داشتن یک سیستم امنیتی چون دزدگیرهای اماکن در محل سکونت خود، بهره مند شوید. با مقایسه بهترین سیستم های امنیتی خانه در کشور، گزینه های خود را جستجو کرده و ارائه دهنده مناسب نیازها و اهداف امنیتی خود را از میان آن ها پیدا کنید. شما تا چه اندازه به استفاده از سیستم های دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته برای افزایش سطح ایمنی منزل و محل کار، کارگاه، سوله ها و ... اعتقاد دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. همین طور توصیه می کنیم که این مطلب را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و آن ها را نیز از مزایای راه اندازی سیستم های امنیتی در منزل و محل کار یا هر جای دیگر، آگاه سازید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.