طراحی ویلا

۴,۴۳۹ بازديد

طراحی ویلا می تواند با الگوبرداری از سبک های طراحی قبلی انجام شده یا با تزریق حس خلاقیت و ابتکار، به شکلی کاملا متفاوت پیاده سازی شود. چیزی که باعث می شود تا بتوان طراحی یک ویلا را به صورتی کاملا شخصی سازی شده به انجام رساند، استفاده از تمامی ابزار چیدمان و تکمیل محوطه ویلا است. به این شکل تیم طراحی و اجرا، این فرصت را خواهند داشت تا از تمام پتانسیل های موجود استفاده کرده و فضایی خاص و متفاوت به وجود بیاورند.

اصول طراحی ویلا و خلاقیت های خاص آن

برای طراحی ویلا باید تمام محوطه را به شکلی کامل و جامع روی نقشه بیاورید تا احاطه کامل به تمامی قسمت های آن داشته باشید. این چیزی است که باعث می شود تا به راحتی بخش های مختلف را در نظر گرفته و برای قرارگیری ساختمان ویلا، بهترین موقعیت جغرافیایی را در نظر بگیرید.

با جایگیری ساختمان ویلا در موقعیت خود، می توانید به راحتی چیدمان محوطه ویلا از جایگیری المان هایی چون آلاچیق، استخر، باربکیو، زمین بازی کودکان شامل تاب، سرسره و … را در نظر گرفته و برای کاشت گل و گیاهان مختلف نیز برنامه ریزی کنید.

 

خواص درمانی بادام هندی

1-مردان

بادام هندی تاثیر زیادی بر کیفیت اسپرم گذاشته و باروری مردان را زیاد می کند.

2-لاغری

بادام هندی برخلاف چربی زیاد کلسترول بد ندارد بادام هندی به سم زدایی سیستم گوارش و افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن کمک می کند.

3-درمان کبدچرب

بادام هندی با سم زدایی از بدن به درمان کبد چرب کمک زیادی میکند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.