5 عنصر اساسی طراحی وب

۴,۴۴۳ بازديد

طراحی سایت پنج عنصر اساسی طراحی وب وجود دارد ، هر یک از این اصول به شیوه خود به تجربه کلی کاربر کمک می کنند. بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که یک عنصر کل وب سایت را از بین نمی برد.

در اینجا پنج عنصر برای طراحی وب وجود دارد:

1- محتوا

انکار نمی شود که "محتوا پادشاه است". این نقش گسترده ای در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دارد و یکی از اصلی ترین دلایل بازدید افراد از وب سایت شما است.

شما واقعاً باید تلاش زیادی برای ایجاد محتوای درجه یک برای وب سایت خود کنید ، که باید شامل فیلم ها ، اخبار / اطلاعات مربوطه و تصاویر با وضوح بالا باشد تا وب سایت شما "چسبناک تر" شود. با این کار کاربران خود را برای مدت طولانی تری در وب سایت خود نگه می داریم.

2- قابلیت استفاده

قابلیت استفاده عالی هرگز توسط کاربر نهایی مورد توجه قرار نخواهد گرفت ، اما قابلیت استفاده بد بلافاصله از آن برجسته می شود. وب سایت شما باید به راحتی قابل مرور ، بصری ، قابل دسترسی و تلفن همراه باشد.

کاربر باید همیشه بداند در کجای وب سایت قرار دارد و با کمی فکر می تواند مکان مورد نظر خود را پیدا کند. آنها همچنین باید بدون نیاز به مشاهده کل سایت به هر صفحه ای که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

سایت شما باید سعی کند آنچه بازدیدکنندگان شما فکر می کنند پیش بینی کند و به آنها کمک کند تا با کمترین تلاش ممکن نیازهای خود را برآورده کنند.

3- زیبایی شناسی

در این عصر ، داشتن یک وب سایت چشمگیر در همه دستگاه ها بسیار مهم است. با این حال ، شما باید تصویر برند خود را حفظ کنید. وب سایت شما باید منعکس کننده فعالیت شما باشد و از لحاظ بصری با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

جذابیت بصری وب سایت شما نه تنها به آگاهی از برند شما کمک می کند بلکه اعتبار شما را نیز افزایش می دهد.

4- دید

اگر از نظر زیبایی شناسی و کاربرپسندترین وب سایت را در وب داشته باشید ، باز هم ناموفق خواهد بود ، مگر اینکه پیدا شود. حضور و مشاهده شما از طریق کمپین های بازاریابی دیجیتال از جمله سئو ، رسانه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ برای موفقیت وب سایت شما حیاتی است.

مهم است که شما بفهمید چگونه می توان یافت ، چه سیستم عامل هایی را هدف قرار داد و چگونه از محتوای خود استفاده کرد. هزاران عامل در مکانی که در موتورهای جستجو ظاهر می شوید تأثیر دارند ، بنابراین مطمئن شوید که برنامه ای در دست اجرا دارید!

5- تعامل

وب سایت شما باید با مخاطبان شما درگیر شود ، توجه آنها را جلب کند ، آنها را از طریق مراحل وب سایت خود هدایت کند و در نهایت آنها را تشویق کنید تا با شما تماس بگیرند.

وب سایت شما فقط برای نمایش نیست ، بلکه برای کمک به شما در تولید تبلیغات ، افزایش فروش و رونق کسب و کار شماست ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به روش صحیح با بازدیدکنندگان شما ارتباط برقرار می کند.

 




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.