ساخت ویلا با به روز ترین متدهای روز دنیا

۴,۴۳۵ بازديد
ساخت ویلا در بهترین شرایط تابعی از الگوی موجود در فضای ایجاد شده در کل محوطه خواهد بود. در صورتی که تم کلی طراحی فضای ویلا، کلاسیک باشد، باید طراحی ساختمان و عمارت ویلا نیز از آن الگوبرداری شده و در صورتی که این تم نزدیک به مدرنتیه انتخاب شود، علاقه مند به طراحی ویلا به سبک مدرن هستیم.
به هر ترتیب برای طراحی ویلا، فارغ از ساختار معماری آن، برخی از المان ها کمک خواهند کرد تا سبک و استایل عمارت، به سمت و سوی انتخابی مشتری پیش برود.
در ساخت ویلا به کار گیری المان های نمای ساختمان از جمله سنگ نمای ساختمان، نورپردازی، نوع طراحی شیشه ها و غیره در شکل دهی به استایل حقیقی ساختمان تاثیرگذار هستند. ایجاد یا عدم ایجاد بالکن، کنگره بندی طبقات و استفاده از ستون ها نیز می تواند به همین اندازه تاثیرگذار باشد.
با عبور از طراحی بیرونی عمارت، در طراحی داخلی نیز همان فاکتورها را خواهیم داشت. مدل طراحی سقف کاذب، به کار بردن چوب در طراحی آشپزخانه و سایر بخش های ویلا، کف سازی و نوع کفپوش مورد استفاده و سایر موارد؛ هر یک می توانند در طراحی داخلی عمارت ویلا تاثیرگذار باشند.
نکته: به یاد داشته باشید که هر یک از این فاکتورها به جز آن که با سبک و استایل طراحی ویلا باید هماهنگی داشته باشند، در یک تراز و تناسب با بودجه موجود برای طراحی و ساخت نیز باید قرار گیرند. از این روی پیش از برنامه ریزی برای ساخت و دکوراسیون عمارت، باید براورد هزینه ای نسبت به محصولات و تجهیزات اولیه گرفته شده و مطابق با بودجه بندی موجود، برنامه ریزی ساخت صورت بگیرد.
همچنین فضای بیرون عمارت اصلی از اهمیت زیادی برخوردار است و با استفاده از ایجاد فضای سبز، نورپردازی، اضافه کردن استخر، آلاچیق، زمین بازی کودکان و ... شکل می گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.