خرید سنگ تراورتن ارزان قیمت

۴,۲۸۱ بازديد

 

کیااستون “kiastone” بزرگترین فروشگاه آنلاین سنگ ساختمانی در استان البرز است که تمامی محصولات آن دارای قیمت مناسب و رقابتی است. محصولات ما شامل انواع سنگ ساختمانی و در ابعاد سفارشی شما تولید و عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است تمامی سنگهای کیااستون داخل انبار سرپوشیده و به دور از نور آفتاب نگهداری می‌شوند. کیااستون درصدد است سنگ ایرانی را که شامل سنگ مرمریت، تراورتن، گرانیت و تراانیکس است، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت روانه بازارها داخلی و خارجی کند، طوریکه نام ایران را در سرتاسر دنیا زبانزد صنعت سنگ کند.

 

 

خرید سنگ تراورتن ارزان قیمت

برای خرید سنگ تراورتن با قیمت مناسب بهتر است به سراغ فروشندگان خوشنام و خوش‌سابقه بروید. امروزه فروش اینترنتی به عنوان یکی از روش‌های رایج فروش باعث شده است تا فروشگاه‌های آنلاین سنگ ساختمانی بتوانند انواع سنگ تراورتن را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهند.

کیا استون به عنوان یکی از برترین عرضه‌کنندگان سنگ‌های ساختمانی به صورت آنلاین و با شرایط تضمین اصل بودن کالا و تحویل به موقع محصول، آماده‌ی فروش انواع تراورتن با کیفیت و زیبا به شماست.

لیست قیمت سنگ تراورتن و انواع آن

تراورتن در معادن مختلف و شهرستان‌های متنوعی در سراسر کشورمان استخراج می‌شود. از جمله معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین سنگ‌های تراورتن موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

                     ·سنگ تراورتن عباس‌آباد

                     ·سنگ تراورتن حاجی آباد

                     ·سنگ تراورتن کاشان

هر یک از این سنگ‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و با توجه به سطح کیفیت و بافت و رنگ‌شان قیمت‌گذاری می‌شوند. البته این سنگ‌ها با توجه به نوع بافت‌شان نیز به درجه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.